Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Syns det kommer litt an på bruken hva skom passer en DJ best. For meg, som ville kjøpt den for bruk til dress på jobben, er det optimale jubilee og riflet bezel.
Men skulle jeg hatt den som eneste klokke, som sånne mennesker som ikke er medlem her syns er normalt (og @Chronodiver da) hadde jeg nok gått for oyster og glatt bezel. Da blir den jo like allround som en Explorer 1.
 
16109C41-1970-4F43-9757-7866A30B8F60.jpeg

Meg på Tidssonen. Bare le jævler, jeg drifter den største Minute repeateren her inne
 
Hej
Jag tenkte att jag skulle lämna in en oysterlenke för stretch repair. Tenkte høre viss noen har haft sin Rolex klokke på service der? Tenkte kanske serva klokken samtidigt.
Eller ska jag lämna klokken på auktorisert Rolex verksted?
Det är en Submariner 16610 fra 1991.
Takk før svar!
 
Var det noe galt med denne allerede?
Ja, av første batch var det noen som hadde et problem med dato, meg blant de. På min så hadde den brått skiftet en dag eller to frem, og helt random når det skjedde. Kunne gå fint lenge, og brått hadde den stilt seg selv. Men nå er den byttet ut med BB58 :)
 
Tenkte jeg skulle ta en liten europaturné nå som jeg har noen fridager, og tenkte sjekke muligheten for en GMT i butikk. Tenkte fokusere på mindre steder i Europa med færre turister. Noen som tror det kan gå, eller er bonuspoengene mine bedre brukt på å saumfare flyplasser?
 
På flyplasser har jeg til gode å se noe særlig egentlig. Mye datejust med diamanter, Airking eller OP. Basert på erfaring er det mindre butikker som gjerne glimter til.
 
  • Liker
Reaksjoner: Lilac
Noen her som har en god idé til hvordan jeg kan få claspen bedre sentrert uten å fjerne et permanent ledd klokken 6? Har aldri tenkt spesielt over sentrering av lås tidligere, men når jeg først har sett det kjenner jeg noe må gjøres..
20190220_141533.jpg