Rolexcafé – løst og fast om Rolex

31A57548-E0A7-4A92-A94B-00AFA3BD1FCA.jpeg

Fantastisk toolwatch. Total minimalisme med 3132verk.
 
Vet det seriøse svaret, men det er du sikkert ikke interessert i å høre? :confused:

( NB. går på det å kurere vorter. .'no more 'warts'',... for ever' men hvis jeg tar feil får du spørre via PM).
 
  • Liker
Reaksjoner: lumer
Det middelet holder hva det lover, vanntett til 300 meter, viser korrekt tid til enhver tid uten store avvik, gir eieren gode følelser ved bruk og en viss avhengighet må påregnes.
Å........... var det den tingen til høyre du mente ?
 
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet og lumer
Hei, prøver ett longshot her siden der er løst og fast om rolex/tudor.

Har egentlig veldig lyst på en Black Bay, men synes det er litt dumt at den ikke finnes med dato funksjon på de som er Svarte/røde/blå. Eneste er de som er two toned og stainless steel.
Så det var en type som hadde en stainless steel med svart bezel, slik at det ble en " Black Dweller "
Spørsmålet er, er det mulighet for å få tak i svart bezel til en stainless steel modell?
Eller er det noen som har andre forslag?
 
Hei, prøver ett longshot her siden der er løst og fast om rolex/tudor.

Har egentlig veldig lyst på en Black Bay, men synes det er litt dumt at den ikke finnes med dato funksjon på de som er Svarte/røde/blå. Eneste er de som er two toned og stainless steel.
Så det var en type som hadde en stainless steel med svart bezel, slik at det ble en " Black Dweller "
Spørsmålet er, er det mulighet for å få tak i svart bezel til en stainless steel modell?
Eller er det noen som har andre forslag?
Ser du får BB-bezel på ebay, dog ikkje OEM. Verd eit forsøk syntes eg. Har hørt at AD ikkje selger bezel aleine, men ikkje fått bekrefta det sjølve.
 
Tidligere kunne i allefall ikke AD bestille en annen type bezel, enn den som satt på originalt.

Snakket med Jørgensen om dette for en godtid tilbake og da var Tudor svært restriktive. Tror ikke dette har endret seg.

Men som en fortalte meg, kjøp en av hver og bytt i mellom :D
 
Tidligere kunne i allefall ikke AD bestille en annen type bezel, enn den som satt på originalt.

Snakket med Jørgensen om dette for en godtid tilbake og da var Tudor svært restriktive. Tror ikke dette har endret seg.

Men som en fortalte meg, kjøp en av hver og bytt i mellom :D
Jeg ble fortalt at veien rundt dette er å ha riktig serienr på klokke når du bestiller, i dette tilfelle serienr fra en sort BB. Dette skulle løsningen med Omega i det minste. Da gjenstår det bare å finne en kompis med riktig klokke:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis