Rolex Seadweller Case diameter

Medlem
30. juni 2008
Innlegg
770
Sted
Kristiansand
Hei!
Har fått veldig lyst på en Rolex og ser at Briljant Watches nå har en Sea Dweller inne for salg. Jeg er ikke akkurat velsignet med brede håndledd og lurte dermed på om noen vet hvor stor denne klokken er? Etter det jeg har forstått har en vanlig Submariner en Case diameter på 40mm, stemmer det?
Har veldig lyst på en Submariner og, men en Sea Dweller er jo bare hakket bøsere...
 
Sea-Dwelleren er et utrolig tøft ur, det er jeg helt enig i. Den er jo derimot endel tykkere enn den vanlige Suben, så den sitter litt anderledes på hånden. Prøv begge på er min anbefaling.

SDLV2.JPG


Ta en kikk på denne for flere bilder: Comparison: Rolex Submariner vs. Rolex Sea-Dweller

Jeg lurer litt på å kjøpe en jeg og, de går vel ut av produksjon etterhvert som Deep Sea kommer. Synes kanskje prisen på Briljantwatches var litt i overkant sånn i utgangspunktet, men når jeg sammenlikner med bruktpriser på Timezone og legger til frakt og MVA ser jeg at jeg kommer helt likt ut. Så det er sikkert en grei deal om klokka er fin. Rolex er et av de urene der det ikke er så voldsomt mye å hente på å kjøpe den brukt i utlandet.

Lykke til med eventell ny Rolex! Og post en masse bilder om du kjøper ;)