Rolex Daytona-tråden

Har ventet på denne svarte bezelen. Litt ergelig at jeg handlet ny 116520 for et år siden.
Noen som vet om man kan få tak i bezel og få denne byttet? Eller er det bedre å selge den jeg har for å handle en med svart bezel?
 
Har ventet på denne svarte bezelen. Litt ergelig at jeg handlet ny 116520 for et år siden.
Noen som vet om man kan få tak i bezel og få denne byttet? Eller er det bedre å selge den jeg har for å handle en med svart bezel?

Tror du skal være meget glad for at du handlet 116520 for et år siden: (1) den er UTROLIG fin, jeg ville ventet til hypen er over før du bestemmer deg for å bytte og (2) du får trolig mer igjen for den enn du ga :)

Jeg tviler på at AD får lov til å skifte, om i det hele tatt mulig. Prisen for ny bezel m/jobb vil neppe bli rimeligere enn å selge 116520 for så å kjøpe 116500.
 
Redigert:
Jeg hadde satset på en helt ny en! Tipper at prisen på keramisk bezel blir rimelig stiv, det samme med ny skive!
 
Spørsmålet er vel om 116520 fortsatt vil bli produsert, sammen med 116500. I så fall er det vel grunn til å tro at sistnevnte, i beste Rolex-stil, vil få et ikke ubetydelig prispåslag.

Jeg blir nokså overrasket dersom begge modeller fortsatt skal produseres og selges til tilnærmet lik pris. Min AD hadde ikke fått bekreftet priser, leveringstider eller om produksjon av 116520 vil fortsette.
 
Er veldig spent på prisen selv, iføge flere nettsteder, er jo faktisk retail 99 850,- kan aldri tenke meg at den blir billigere enn 115-120 her til lands.
 
Er veldig spent på prisen selv, iføge flere nettsteder, er jo faktisk retail 99 850,- kan aldri tenke meg at den blir billigere enn 115-120 her til lands.

Under 100k er jo prisnedgang, kanskje Rolex tar en Zenith og reduserer prisene sine? Da blir det nok liv i leiren, tenker jeg :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Er ikke noe skam å like 116520 bedre, makan til deilig klokke skal man lete lenge etter;)
Men noen må jo ta i et tak så de stakkars arbeiderne på rolexfabrikken får mat på bordet!
 
BS-NEW-DAYTONA-15.jpg
 
Ser at Bjerke oppgir 110.000,- for nye Daytona på Facebook..

Edit: Old news ser jeg :)
 
Redigert:
Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Regner med at Rolex har brukt noen "eldre" visere på dette uret.
Vet ikke om jeg skal be Bjerke om å fikse dette, eller om dette kanskje er litt kult, hva synes sonen?
image.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Mulliner
Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Regner med at Rolex har brukt noen "eldre" visere på dette uret.
Vet ikke om jeg skal be Bjerke om å fikse dette, eller om dette kanskje er litt kult, hva synes sonen?
Vis vedlegg 4800
Jeg for min del hadde måttet fått det fikset. OCDen min er såpass fremskreden at jeg ikke hadde fått ro i sjela av to forskjellige lumefarger i en så ny klokke.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tek og Genta
Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Regner med at Rolex har brukt noen "eldre" visere på dette uret.
Vet ikke om jeg skal be Bjerke om å fikse dette, eller om dette kanskje er litt kult, hva synes sonen?
Vis vedlegg 4800
Oj. the green/blue Daytona kan bli en innertier om noen år. Trør du bytte? ;)
Seriøst - jeg hadde fått det byttet, uansett om du skal beholde eller selge.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Regner med at Rolex har brukt noen "eldre" visere på dette uret.
Vet ikke om jeg skal be Bjerke om å fikse dette, eller om dette kanskje er litt kult, hva synes sonen?
Vis vedlegg 4800

Haha, om jeg hadde kjøpt denne av deg hadde jeg fått skikkelig noia. Jeg hadde vært litt i tvil om klokken var ekte og om du kanskje hadde gjort et forsøk på å lure meg=p
 
Haha, om jeg hadde kjøpt denne av deg hadde jeg fått skikkelig noia. Jeg hadde vært litt i tvil om klokken var ekte og om du kanskje hadde gjort et forsøk på å lure meg=p
Din er vel også kjøpt i 2015, "H" serie?
Har du sjøgrønn eller isblå lume på din? Ser også på RF at dette er et tema hos flere.
 
Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Regner med at Rolex har brukt noen "eldre" visere på dette uret.
Vet ikke om jeg skal be Bjerke om å fikse dette, eller om dette kanskje er litt kult, hva synes sonen?
Vis vedlegg 4800

Henger dette sammen med at du byttet skive (hvis jeg husker riktig)? Kanskje det er forskjell på lumen fra svart og hvit skive