Som ledd i forventet/kommende utflipping av hva jeg alltid har trodd var en livslang keeper og tidligere grail, må jeg sondere markedet etter en ny følgesvenn til det daglige kontorlivet..
Foreløpige kandidater er:
Nye Rolex Daytona 116500LN med hvit/panda skive (sort kan også vurderes),
Panerai PAM 560,
Panerai PAM 510,
Panerai PAM 590,
Panerai PAM 688.
Audemars Piguet Royal Oak 15400 e.l.
Eventuelt også Omega Speedmaster Dark- eller Grey Side of the Moon, men jeg er redd denne blir for heftig.
Min foreløpige (neste) grail, en PP 5712 må trolig dessverre vente noen år til ved mindre noen har en til spottpris på lur..
Kun rent kjøp er aktuelt da tidligere grail ser ut til å ha funnet en ny fremtidig eier, og jeg er kun på utkikk etter ur i svært god stand med "komplett pakke" (boks, papirer etc.). Jeg har vært lite aktiv på forumet de senere år, men jeg har noen good-guy-referanser fra tidligere salg/kjøp og har deltatt på noen GTG's i sin tid.
Takk for titten, og på forhånd takk for gode innspill
Foreløpige kandidater er:
Nye Rolex Daytona 116500LN med hvit/panda skive (sort kan også vurderes),
Panerai PAM 560,
Panerai PAM 510,
Panerai PAM 590,
Panerai PAM 688.
Audemars Piguet Royal Oak 15400 e.l.
Eventuelt også Omega Speedmaster Dark- eller Grey Side of the Moon, men jeg er redd denne blir for heftig.
Min foreløpige (neste) grail, en PP 5712 må trolig dessverre vente noen år til ved mindre noen har en til spottpris på lur..
Kun rent kjøp er aktuelt da tidligere grail ser ut til å ha funnet en ny fremtidig eier, og jeg er kun på utkikk etter ur i svært god stand med "komplett pakke" (boks, papirer etc.). Jeg har vært lite aktiv på forumet de senere år, men jeg har noen good-guy-referanser fra tidligere salg/kjøp og har deltatt på noen GTG's i sin tid.
Takk for titten, og på forhånd takk for gode innspill
Redigert: