Pris på 2011 Daytona116520

KAB

Medlem
30. juli 2010
Innlegg
407
Hei guruer,
Har en kompis med en godt brukt 2011 Daytona 116520. Han kjøpte brukt av en GG her inne for mange år siden og har brukt den til alt siden. Den er derav ikke polert og har nok endel battlescars.

Har boks men ingen service tatt.

Sjekker Chrono24 og der er prisene fra 118k + mva til langt over 200k + mva. Jeg blir ikke klok og spør da selvsagt orakelet i Delfi aka Tidssonen / asylet.

Anyone? Fornuftig salgsverdi / bytteverdi?

// KAB
 
Vanskelig å prise Rolex om dagen.
Godt brukt tilsier muligens service snart?
Service er vel fort 8-9K i dag?
Jeg vil tro en pris rundt 120-125K er reelt om den ser noenlunde bra ut.
Få for salg nå, så muligens mer...
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB
Vanskelig å prise Rolex om dagen.
Godt brukt tilsier muligens service snart?
Service er vel fort 8-9K i dag?
Jeg vil tro en pris rundt 120-125K er reelt om den ser noenlunde bra ut.
Få for salg nå, så muligens mer...

Takk #Rød. Jeg har selv antatt mellom 120-150, men synes det er litt vel stort sprik til at jeg kan bestemme meg. Ja, service drar ned prisen noe, men etterspørselen er kokos så den kan dra den opp igjen.

// KAB
 
Takk #Rød. Jeg har selv antatt mellom 120-150, men synes det er litt vel stort sprik til at jeg kan bestemme meg. Ja, service drar ned prisen noe, men etterspørselen er kokos så den kan dra den opp igjen.

// KAB
Det har muligens skjedd mye på siste 6 måneder, men jeg solgte en komplett og strøken 116520 fra Lervik 2014 i august 2018 for under 130K.
 
Anyone else? Vil 130k som en del av en byttehandel være fair pris?
Vi snakker om å trade opp på en klokke som er betraktelig mer kostbar enn 130k.

// KAB
 
Det er vel bare å prøve markedet? Du finner fort ut hva folk er villige til å betale... Eller vær crazy og legg den ut på TS sine auksjonssider uten minstepris, det hadde vært en interessant auksjon å følge med på.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen