Porschefestivalen 2019

KAB

Medlem
30. juli 2010
Innlegg
407
Hvem skal?

Anbefaler alle fra tidssonen til å gå med venstre erme brettet opp for enkel gjenkjenning ;) Jeg kan kjennes igjen på en sliten Pepsi :cool:

Hadde vært stas om de som var der la igjen noen bilder i denne tråden.

// KAB
 
Vurderer men litt usikker på om det er nok på agendaen som frister...
Noen som vet om prøvekjøring av allerede utgitte modeller er mulig? Altså nye panamera, nye cayenne, hybridene etc.
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB
Er vist ingen prøvekjøring med mindre man er 16-18 år. Kun utstilling av noen modeller og cup kjøring. Taycan kommer selvsagt.

Da jeg ikke har interesse av hverken cup eller elektriske biler blir nok jeg hjemme ja.
 
GT3 Cup-racet var høydepunktet. Taycan sto utstilt men etter en time i «ikke-reservert»-køen uten å komme inn ga jeg opp. Så sant man ikke er Porsche-entusiast (med tilsvarende lommebok) syntes jeg det hadde vært like greit å bli hjemme.
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB og gullet
Det var dessverre en hendelse der oppe som la en liten demper på dagen for min del.

Jeg hadde gledet meg stort til denne dagen, nøye valgt ut den av barna som kom til å holde ut mange timer uten syt og mas på å ville hjem. Vi dro tidlig for å få med det meste og parkerte pent for henting av adgangsbånd.

Det var da det skjedde...jeg rullet opp venstre jakkeerme og skulle sjekke ankomsttid - og...INGEN KLOKKE. I ren ekstase over å få fri fra regjeringen til å kose meg med biler en hel dag, klarte jeg det kunststykket på morgenen som jeg gjør kanskje maks 2 ganger i løpet av et helt år - å glemme å ha på meg klokke.

Det stakk faktisk litt i hjertet der jeg satt, og jeg vurderte seriøst å kjøre hjem og hente klokken. Bare en liten halvtime...men jeg klarte å bekjempe min lidelse og gakket slukøret avgårde for å hente båndet.

Om dere vil stemme for eksklusjon fra Tidssonen i alle fall en ukes tid, så forstår jeg dere godt.

163472


Ut over det, var GT3 cup racet meget bra og vintage bilene på banen var ren erotikk! Jeg og poden koste oss og kommer tilbake neste år også - da kanskje med både klokke på armen og P-bil :D

163473

163474

163475

163476

163477

163478

163479

163480

163481

163482