Pilot's Watch Mark XVIII TOPGUN Edition "SFTI” IW324712

Medlem
2. feb. 2020
Innlegg
148
Sted
Stabekk
Noen her inne som har fått tak i en av disse og kan dele sine inntrykk/bilder?

C304DD8E-AA66-484E-BBA0-0619607BA364.jpeg
 
Skikkelig kul og hyggelig pris. Mener jeg så Bjerke Karl Johan reklamerte at de hadde fått inn modellen for ikke lenge siden?
 
Kul! Den ligger på nettbutikken til Bjerke:

 
Kul! Den ligger på nettbutikken til Bjerke:


Ligger i webshopen, men fått beskjed fra Bjerke at de ikke har flere inne. Hørte de har fått inn to siden lansering, og den siste ble solgt forrige uke. Sies nå den ikke er tilgjengelig før neste sommer om man bestiller nå
 
Det Top Gun merket på skiven er en dealbeaker! Synd, for klokken er kul (y)
Er ikke det litt kult da, så kan man være Maverick eller Iceman mens man driver på med daglige sysler ;) det røde datohjulet er kult og kler klokken bra. Jeg for min del hadde overlevd Top Gun logoen også, synes den tilfører klokken mer enn den trekker ifra.
 
Er ikke det litt kult da, så kan man være Maverick eller Iceman mens man driver på med daglige sysler ;) det røde datohjulet er kult og kler klokken bra. Jeg for min del hadde overlevd Top Gun logoen også, synes den tilfører klokken mer enn den trekker ifra.
Hehe. Ja, det er vel de Maverick-, Goose- og Iceman-vibbene som trekker ned. Rød tipp på sekundviser og rødt datohjul er definitivt kult. De burde nøyd seg med "Top gun" rett over de to nederste linjene på skiven - selvsagt i rød skrift :unsure:
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Hehe. Ja, det er vel de Maverick-, Goose- og Iceman-vibbene som trekker ned. Rød tipp på sekundviser og rødt datohjul er definitivt kult. De burde nøyd seg med "Top gun" rett over de to nederste linjene på skiven - selvsagt i rød skrift :unsure:
Litt som dette tenker du?

4DF94A12-F6A1-420B-8A2C-311313E5A5DD.png