Passaround 6 - påmelding

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Innlegg
4.341
Sted
Oslo
* Link til Passaroundtråden
* Link til avstemningen

Jepp, da var avstemningen i havn, det ble rosa!
1679055324651.png


Vi drar nå i gang påmeldinger til årets Passaround. Påmeldingen er åpen i 7 døgn+, dvs at påmeldingsfristen er fredag om en uke, ved midnatt.

Det fungerer slik:

* Send meg en PM med navn, adresse, mailadresse (viktig!) og telefonnummer.


I tillegg kan du gjerne:

* Poste i denne tråden at du er med

Jeg er som vanlig opptatt av personvern, og kommer ikke til å distribuere virkelig navn/adresse/mail til noen. Jeg kommer til å skjule alle mailadressene ved masseutsending av mail, og alle koblinger mellom brukernavn/virkelig navn og annen info kommer til å være på en strengt need-to-know-basis. Vet at en del andre brukere også er litt opptatt av slike ting.

Nøyaktig avgift for å være med kommer til å bli regnet ut så snart alt er sagt og gjort og betalt, men det blir omkring 900kr pr. pers eller rett i underkant.

Reglene for deltakelse er omtrent som sist:

1. Det som kreves for å være med er:
- at du har vært medlem på Tidssonen i mer enn én måned, det vil si ble med senest februar 2023
- har over 25 poster på forumtelleren din
- begge de ovenstående kan fravikes i spesielle tilfeller, f.eks hvis jeg kjenner deg personlig, et annet rutinert medlem kan gå god for deg, eller at du er Jon Øigarden og kan dokumentere det.
- det som uansett kreves, er at du i påmeldingen din kan sende meg navn, adresse, epostadresse og telefonnnummer, og at det går an å verifisere disse opplysningene enkelt og greit.
- jeg forbeholder meg retten til å evt avvise påmeldinger om jeg ikke får godfølelsen.

2. Om det skulle være slik at Passarounden blir overtegnet (maks antall 30 stk) må jeg rangere på noe vis. Postcount er enkelt og greit, men siden jeg ser at det er litt ensidig og favoriserer folk som på død og liv MÅ si noe i hver eneste tråd på forumet, skaper jeg litt ekstraarbeid for meg selv:
- du får ett poeng pr 100 poster, opptil 4000 poster, dvs maks 40 poeng
- du får ett poeng pr måned du har vært medlem, maks 30 poeng
- om du er støttemedlem, får du 30 ekstrapoeng

Send meg gjerne en PM om du lurer på noe!
 
Redigert: