Avsluttet Panerai pose og hefter

Medlem
29. des. 2012
Innlegg
23
Sted
Oslo
6084A59E-7653-4E21-8299-545FBBE12E51.jpeg
AEF38914-D8E5-41E1-98D8-6DCAB23BFAD8.jpeg
Har denne Panerai posen med to Panerai brosjyrer til salgs.
Ingen minstepris, budøkning kr 10.
Budvinner dekker porto eller møtes Oslo sentrum. Avsluttes kl 2100 to dager etter første bud. Regler/prosedyre for auksjon følges.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ringeklokke
Kunne tenkt meg disse, men er det mulig at vi møtes i Drammen for overlevering og betaling? Jeg kan eventuelt dekke 50% av bussbilletten. Er det også mulig å betale med kort? Føler meg utrygg om jeg må ha med kontanter ved overlevering.
Klokker og Drammen? Holder meg langt unna..
 
Takker @DoDe for kommentar. Dette er give away og godt noen tok den. Kjørte en parodi på å overselge (Porsche) her for litt siden og den var det også et par som skjønte.

Har ikke Panerai men kanskje noen har bruk for det.

@Tom Henriksen, er ikke på klokkeriet og bruker finn så lite som mulig. Beklager innlegget hvis du føler deg støtt.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: amundn
Interessert i å bytte mot 1,5 liter kjedeolje? Kan slenge med noe totaktsbensin og et par rustne felger. Hører fra deg.
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Hvem vant?
Jeg kunne også tenke meg denne posen, det er så kjekke med noe nytt ettersom jeg ikke rakk å handle hos Urmaker Bjerkes årlige Februar tilbud.

Foresten er det noen som fikk handlet noe kult på Bjerke tilbud i går?? Bilder av salget?
 
  • Liker
Reaksjoner: Rodeo
@Ulven får pose og brosjyrer. Overlevering Aker Brygge over en kaffe på mitt kontor om det passer.

Takk for flere morsomme kommentarer.
Heller å gi bort noe enn å kaste i søpla.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet og Klokkegutt