Solgt Panerai PAM 1312

urtid

Støttemedlem
Medlem
17. sep. 2018
Innlegg
1.372
Sted
Oslo og omegn
Ønsker å selge min Panerai PAM 1312.

Merke og modell:
PAM 1312 - Panerai Luminor Marina 1950 3 Days Automatic.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Klokken er i god stand. Det er noen hairlines etter normal bruk, men ingen større riper. Brukt i rotasjon med mine andre klokker. 1 eier før meg, som brukte den lite. Diameter er 44 mm, hvilket er perfekt for en Panerai etter min mening! Urkassen er i børstet og polert (bezel) stål. Urverket er Panerais in-house P.9010 med 3-dagers gangreserve. Sort tallskive av typen "sandwich dial". Vanntett til 300 m. Sju remmer følger med, hvorav tre er originale Panerai-remmer (sort alligator, sort gummi og blå gummi). De fire uoriginale remmene er av lær og både sitter og ser bra ut!

Dokumentasjon og historikk:
Klokken leveres komplett. Stemplet sertifikat og alt som kom ved kjøp. Klokken er kjøpt i utlandet i oktober 2018, mva er betalt og papirer på dette medfølger. Jeg kjøpte den i januar 2019 av første eier (GG her på TS). Nypris på denne er 70.100 kr.

Sted:
Klokken befinner seg i Oslo-området (Romerike).

Pris eller bytteverdi:
Pris ved rent salg = 53.000 kr.
Bytte er kun aktuelt mot Tudor Black Bay Black eller Blue. Setter da mellomleggspris min vei til 30.000 kr. (pluss Tudor:)).

Foretrekker F2F i Oslo-området. Kan sendes på kjøpers regning og risiko. Uansett penger på konto først.

Ta kontakt på PM for en hyggelig klokkeprat og forhåpentligvis et salg / bytte vi begge er fornøyd med:)
Pam salg_motiv4.jpg
Pam salg_motiv2.JPG
Pam salg_motiv3.jpg
Pam salg_motiv6.jpg
Pam salg_side.jpg
Pam salg_side2.jpg
Pam salg_rem1.JPG
Pam salg_rem2.JPG
Pam salg_rem3.JPG
Pam salg_rem4.JPG
Pam salg_rem5.JPG
Pam salg_rem6.JPG
Pam salg_rem7.JPG
Pam salg_oversikt.JPG