Solgt Panerai 111 - prisreduksjon til 43,5 K

Medlem
15. des. 2012
Innlegg
180
Jeg selger min Panerai 111. Klokken trenger vel ingen videre presentasjon, men det er lenge siden jeg har sett en av disse til salgs her på sonen, så dette er kanskje en fin sjanse til de som er på utkikk etter en Panerai med sandwich dial innenfor rimelighetens grenser.

Klokken er en J-serie og hadde full service på Richemont/Panerai servicesenter i Madrid desember 2017 (kvittering følger med). Etter mitt ønske ble klokken ikke polert, og den har aldri vært polert tidligere heller. Det betyr jo selvsagt at det finnes noen merker på kassen (som seg hør og bør) uten at det er sjenerende. Glass foran og bak er uten merker.

Urverket går som det skal – jeg timet den til +2 sekunder per 24 timer og 60 timers gangreserve for en stund siden.

Klokken kommer med følgende reimer:

OEM original gummi
OEM skinnreim
OEM accordion gummi
Gasgasbones nylon med “PAM111” spenne.
Kyros Marronos knife-edge buckle
Kyros Project 74 knife-edge buckle
Panatime zulu x 2
Skinnreim av navnløs fabrikat


De to førstnevnte er de som originalt kom med klokka. Skinnreima har vel sett sine beste dager, og har fått en ny «keeper». Gummireima er velbrukt, men allikevel i god stand. Ellers er reimene i svært god stand.

Kommer med boks, verktøy og alt av papirer.

Dessverre ingen bytter i samme prisklasse. Har du en Sinn, Damasko e.l. som delbytte, kan det være interessant. Foretrekker rent salg.

Pris: 43 500 inkludert EON

Klokken og selger er i Kristiansand.

IMG_9200.JPG


IMG_9196.JPG


IMG_9197.JPG


IMG_9198.JPG


IMG_9199.JPG


IMG_9194.JPG


IMG_9203.JPG


IMG_9204.JPG


IMG_9205.JPG
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: EBH
Det gikk litt tregere enn jeg trodde dette, så jeg er mer åpen for bytteforslag. Ser helst at innbyttes verdi ikke overstiger 20-25 K.
Fikk forresten plutselig veldig lyst på en Tudor BB 36 blå, men de vokser vel ikke på trær.
 
  • Liker
Reaksjoner: rattytdr