Pam 183

Medlem
5. april 2014
Innlegg
187
Sted
Østlandet
Hei,

Jeg har akkurat oppdaget (blitt tipset om) Tidssonen. Tenkte jeg skulle dele et bilde av min Panerai Radiomir 183 (PAM183). Denne ble produsert i 2008 og er kjøpt i Utlandet. Jeg tar gjerne i mot tips om remmer som kan passe akkurat denne modellen bedre enn den som fulgte med.

PAM183_zpsac54a534.jpg
 
Hei og velkommen. Synes det hadde vært kult å se denne på grå 24mm Nato rem! Andre flotte kombinasjoner må være mørk brun rem fra feks Greg stevens design eller semsket krokodillerem!
 
Velkommen ti TS @acidx! :)

Flott PAM! Tror den hadde gjort seg svært bra på en flat bugunder/mørkebrun reim. Hadde jo vært litt kult med en reim fra en av forumets egene reimmakere?

@Nessuno79 og @Olando ?
 
Redigert av en moderator:
Velkommen:) Flott klokke! Hadde nettopp lillebroren til denne selv (PAM380), og var sjeldent fornøyd. Mye klokke for pengene!

Kan anbefale Olando sine remer, de legges for salg her, også tar han oppdrag på bestilling.

De to ekstra remene jeg hadde var fra Olando, og mappa er fra Patrikcase.com:


Min favoritt OEM-rem er assolutamente, men PAMs remer er ganske så dyre:(

Olando:
 
Hei,

Jeg har akkurat oppdaget (blitt tipset om) Tidssonen. Tenkte jeg skulle dele et bilde av min Panerai Radiomir 183 (PAM183). Denne ble produsert i 2008 og er kjøpt i Utlandet. Jeg tar gjerne i mot tips om remmer som kan passe akkurat denne modellen bedre enn den som fulgte med.

PAM183_zpsac54a534.jpg

Gratulerer med et flott ur og velkommen til "klubben"!

En slik klokke blir bortimot perfekt om du har et par Croc Horn Back remmer tilgjengelig, gjerne fra Ted Su.

 
Hei og velkommen. Synes det hadde vært kult å se denne på grå 24mm Nato rem! Andre flotte kombinasjoner må være mørk brun rem fra feks Greg stevens design eller semsket krokodillerem!

24mm? på min er det 26mm.

Har noen army reimer fra Ted su og de kan virkelig anbefales, men må bestilles større en han anbefaler sikkert pga tykkelsen på læret, kjøpte 75/125 på de første fra han men de var nesten for korte, min OEM reim er og samme størrelsen men virker lengre.

Hadde vert kult å se en Nato på den ja litt utradisionelt kanskje men kan se for meg at det kan passe bra
 
Hadde selv en PAM183 som jeg dessverre solgte i går.

Den kler (i mine øyne) veldig bra litt grove, slitte skinnreimer som en kontrast til den litt mer "bling" kassen.

B2FE062B-47D8-44C9-AF43-0DFBC9D69A62_zpsdlg2jeqh.jpg


Den kler også godt canvasreim.

37A45B81-4F26-4007-BAC7-007FD481559D_zpsal8rc45s.jpg
 
Takk for hyggelige tilbakemeldinger og gode tips! Jeg har bestilt en grå NATO-reim fra TS webshopen og har kontaktet @Olando for en custom-reim :) Gleder meg til å se hvordan det blir :) Legger ut noen bilder når jeg har fått testet de.
 
Redigert av en moderator:
Lekre remmer begge to! Blir gøy å se flere bilder og tanker over litt bruk!

Igjen, velkommen!

Fikk låne 183`en til @Fatl og synes radiomir-kassen er utrolig flott:) Wear it well.
 
Redigert av en moderator: