Solgt Omega Speedmaster Professional 2017, hesalite

Medlem
18. sep. 2016
Innlegg
154
Sted
Norge
Omega Speedmaster Professional vurderes solgt. Dette er versjonen med plexiglass / hesalitt-krystall, solid caseback og 1861 manuelt opptrekksverk. Standard moonwatch, med andre ord.


IMG_1637.JPG


Refnr: 311.30.42.30.01.005

Klokken er kjøpt hos Urmaker Christensen på Storo den 03.03.2017. Original kjøpskvittering medfølger, samt 6mnd Protid forsikringsbevis (gyldig til 03.09.2017).

IMG_1632.JPG


Dette er et helt komplett sett: Ytterboks, innerboks, gråpapp rundt ytterboks, OMEGA-bærepose, the works. Det er ekstra barretter, ekstra ledd og hangtag. Moonwatch-booklet og instruksjonsbok er omtrent urørt.
Plasten er ikke tatt av verken på NATO-reim eller Velcro-strap, boksen har ligget så å si urørt i et skap siden kjøp.

IMG_1646.JPG


I tillegg til uret og alt som følger med i Moonwatch-boksen, så følger det også med en ekstra Hirsch Performance strap i mørkebrunt kalveskinn (med gummi på undersiden). Denne sitter på en Hirsch butterfly-spenne. Denne er brukt kun et par ganger og fremstår som tilnærmet ny. Jeg slenger også med et slikt rødt Omega reiseetui/transportetui.

IMG_1643.JPG


Pris setter jeg til 34 000 for alt. Om du synes det er urimelig, så hører jeg på realistiske bud. Bytter er dessverre ikke interessant. Jeg legger den ikke ut andre steder enn her før til helgen.

Klokken har vært brukt daglig siden kjøp, og har følgelig noen små hairlines og deskdiver-merker på spennen. Jeg har ikke sett noen hakk, dings eller andre sjenerende merker som ikke lar seg enkelt fikse (jeg har aldri polert klokken med noe), men er du i tvil så er du velkommen til å besiktige klokken før kjøp i Oslo/ Akershus (Follo)-området. Oppgjør via straksoverføring (DnB) eller Vipps før klokken overleveres. Jeg foretrekker F2F-handel, men om kjøper forhåndsbetaler og dekker valgfri frakt for egen risiko så kan klokken også sendes.

Alle bilder er av den aktuelle klokken og tilbehør.

IMG_1633.JPG
IMG_1645.JPG
IMG_1644.JPG



IMG_1638.JPG
IMG_1641.JPG
 

Vedlegg

  • IMG_1635.JPG
    IMG_1635.JPG
    95,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_1640.JPG
    IMG_1640.JPG
    104,8 KB · Visninger: 0
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: tobbis6678