Solgt Omega speedmaster 3510.50

Blodstrupmoen

Støttemedlem
Medlem
20. mai 2011
Innlegg
1.403
Sted
Sunnfjord
SOLGT.


Legger for salg her en Omega speedmaster reduced ref 3510.50

kasse på 38mm og Urverket er et ETA 2890-A2 / Omega caliber 3220 der de har lagt chrono modulen Dubois-Dépraz 2020 på toppen.
Pga dette er ikkje krone og pushere på linje , men krona trekt litt ned. Subdialene er også trekt litt ut frå senter i forhold til moonwatch.

Uret ble tatt i bytte av en hyggelig kar for en god del år siden, og har vel mest blitt brukt av min samboer da min lanker er for store for remen.
Uret fremstår pent , men har en del hairlines og noen små dinger begge på venstre side. Der er også noen hairlines på akrylglasset , men ikkje noke som ikkje lar seg polere bort . Det har blitt meget lite brukt siste årene, og tar kun opp plass i boksen/vinderen. Jeg hadde det inne til service hos Nelvik i Ålesund vinteren 2012/13.
Uret står på en pen sort lærreim fra Omega og selges med bok , garantikort , brukermanual og yttereske . Sistenvnte er noke slitt og falmet .
Er absolutt ikkje noken fotograf , men har no tatt bilder av uret.

Bytte med penger i mellom i kurant Omega seamaster , PO eller speedmaster pro er aktuelt.

Setter prisen til 7500kr. / Åpen for bud



F2F i Florø eller omegn , Kan treffes i Bergen ofte . Ellers kan det sendes det på kjøpers regning etter forskuddsbetaling.

DSC_0045_zpsdhpio3sz.jpg


Dings !
DSC_0044_zpsduqdd4xi.jpg


DSC_0038_zpsw4rkzy40.jpg


DSC_0039_zpst85pblmc.jpg


DSC_0035_zpsg0hw4rm1.jpg
 
Redigert: