omega silver snoopy.

Medlem
19. mai 2018
Innlegg
25
Sted
norge
kva er denne egentlig verdt. ligg mellom 300-400 k på chrono 24. går utifrå at det er vanskelig å selge til slike priser i Norge.
 
"Ligger ute for" og "blir solgt for" er to ganske forskjellige begrep, men du vet ikke verdien før du har prøvd å selge.
 
kva er denne egentlig verdt. ligg mellom 300-400 k på chrono 24. går utifrå at det er vanskelig å selge til slike priser i Norge.
Jeg har vært på utkikk etter denne selv, men i et hav av andre modeller har jeg gitt opp søket med luftslottprisene på Snoopy. For meg så virker det som at det nærmest har gått sport i å sette høyest pris på chrono24 for forhandlerne. Har autosøk på modellen så følger med på de som blit lagt ut. Ingen har blitt solgt på lang tid.

Siste jeg var i dialog med her inne på sonen skulle ha 115k, riktignok en stund siden, for en mint norsksolgt en. Ble vel bare solgt 4 her i Norge, så en av dem kunne vært kult å ha. Kunne vært med på dette i dag og, men mer syns jeg ikke den er verdt. Da kan jeg velge en(to) av de utallige andre speedmastermodellene.