Omega Seamaster-tråden

Ser nesten alle omega modellene vertfall seamaster er justert opp ca 5k i veil. pris men det virker som ikke bruktmarkedet følger etter. Vurderer kjøp av nye seamaster duver 300 kanskje ikke et kjøp som vil lønne seg men den er til eget bruk da=)
Bør være rom for litt rabatt om du har godt forhold til AD. Kjøpte denne selv for to uker siden og kan bare anbefale den. Meget fornøyd og venter nå på original rubber. Skiven er nydelig. Jeg har kjøpt den for å bruke den selv, ikke for videresalg
 
  • Liker
Reaksjoner: vigg1_
Bør være rom for litt rabatt om du har godt forhold til AD. Kjøpte denne selv for to uker siden og kan bare anbefale den. Meget fornøyd og venter nå på original rubber. Skiven er nydelig. Jeg har kjøpt den for å bruke den selv, ikke for videresalg

Ok nice ja har fått noen gode tilbud og tror nok det blir kjøp
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos
Sol, sort nato på plass og snart sommerferie.

0D1E8132-21BC-48BE-92CD-1010FE0F6E25.jpeg
 
Har virkelig begynt å bli knyttet til min Seamaster 2531. Har brukt denne i to uker nå, uten å kjenne behovet for å skifte til noen annet.

For de som ikke har prøvd Tropic gummi reim så kan jeg anbefale det på det sterkeste. Veldig komfortabel, classy utseende og noe litt utenom det «vanlige» ;)

40A9ED60-2BB6-4D75-AFD1-2CCCA0062414.jpeg
E5D2221B-F5B9-44E4-B8D9-7C596968DF4E.jpeg
965327E5-A8C1-461C-BCAB-0E98D325F0C1.jpeg
 
None som tror det blir en ny versjon av Planet Ocean i løpet av de neste to årene? Blir jo en del år siden forrige versjon kom ut (2016?)