Oljemod- Hjelp har jeg brukt feil olje?

hen

Medlem
13. april 2020
Innlegg
387
Sted
Porsgrunn
Jeg så olje modding på youtube i går og fikk lyst til å prøve. Jeg fikk ut mesteparten av loftboblene, men etter en stund stoppa klokka! :eek:
Har noen prøvd på dette ? Må det være silikonolje? Jeg brukte en veldig tynn mineralolje. Resultatet blei flott, aldri sett skiva sånn før, vansklig å gjengi på blide.
1.april.jpg
 
Klarer aldri å lure noen, men blir alltid lurt sjøl :D. Dere kunne jo ha venta lengre enn 7 min før dere avslørte spøken:cry:. Det hjalp vel heller ikke at bildet het 1.april.jpg. Ja-ja prøve igjen om et år.

Vel greia var at jeg lot klokka ligge i såpevann en stund, slik at skitten under dykkerringen blei løst opp. Etter det dro jeg en sytråd inn mellom kassa og dykkerringen for å løsne mer skitt. så var det skylling og tørking etterfulgt av oljing med symaskinolje. Nå snurrer dykkerringen lett og fint selv med oljete fingre!
 
Sorry for avsløringen

Har lest en del tråder på watchuseek med folk som har hydromoddet G-shockene sine som ikke fikk dem til å virke etterpå. TENK om du hadde gjort det med den... Ah, får vondt. Veldig god spøk, det må sies!!
 
  • Liker
Reaksjoner: hen