Ny seamaster diver 300 v Black bay 58

Medlem
5. mai 2019
Innlegg
39
Sted
Kristiansand
Hei!
Etter mye om og men og prøvd en haug av klokker har jeg kommet frem til at det står mellom disse modellene.
Kan få bb58 for 36k fra ad i Spania ferdig momset med frakt ila et par mnd eller seamaster for Ca 42k norsk ad.

Er det noen som har erfaringer med disse klokkene etter å ha brukt dem en stund?

Seamaster
Passer denne under skjorteermet ? Hadde speedmaster pro før og den passet greit.
Den skinner veldig er den for «flashy» ? Ønsker ikke få så mye oppmerksomhet på klokka og at den går under radaren spesielt på jobb.

Bb58 passet fint men virket nesten for liten. Ca 19cm håndledd.
Minus at den ikke har dato men ikke en dealbreaker.

Denne klokken skal som sagt brukes daglig og passe inn og jeg skal ha den mange år.
Liker egentlig seamasteren best men bekymret over bruk ved dress og oppmerksomheten den kan få.

Takker for innspill
 
Hei, har hatt nye Seamaster 300m i noen måneder nå. Går fint under skjorteermet på stål og gummi, kan bli litt trangt om du bruker nato. Har aldri opplevd noen oppmerksomhet rundt klokken, ikke på jobb heller.
 
  • Liker
Reaksjoner: vigg1_
Hei, har hatt nye Seamaster 300m i noen måneder nå. Går fint under skjorteermet på stål og gummi, kan bli litt trangt om du bruker nato. Har aldri opplevd noen oppmerksomhet rundt klokken, ikke på jobb heller.

Thxbrukes klokken til hverdags og ellers fornøyd med en ?
 
Ja klokken brukes daglig. Klokken og lenka er jeg veldig fornøyd med. Testet også Black Bay når jeg handlet, men likte Seamasteren bedre. Natoen er jeg også fornøyd med, selv om den ikke er like enkel å justere som lenka. Gummireima ser derimot ikke ut til å passe håndleddet mitt, enten sitter den for stramt ellers er den for stor.
 
  • Liker
Reaksjoner: vigg1_