New arrival!

Så gøy som det er å tulle, her er det siste tilskuddet.
Glycine Airman 18


Glycine Airman 18 by Dime a dozen, on Flickr


Glycine Airman 18 by Dime a dozen, on Flickr

Har ikke så mye energi til å ta så mange bilder ikveld, men kommer sterkt tilbake senere.
Bestilte den egentlig med lenke, men den kom med reim:( Neil fra chronomaster tabbet seg litt ut, men skal sende meg ny lenke og jeg får beholde reima. Ikke nok med det, så sendte han meg også boken "Glycine Airman" av Andre`Stikkers:D
Gleder meg til hyggelig lesning nå!
 
Oioi, tøft! Synes Glycine er skikkelig kult, og dette ser bra ut. Gleder meg til mer bilder - har du noe førsteinntrykk?

Grattis med nytt!
 
Det er en 24t klokke?? Hadde glemt det fantes.. :p Så nå trenger samlingen min en igjen..! :D

Flott klokke, og som vanlig, fantastiske bilder!
 
Førsteinntrykket er veldig positivt!
Skinnreimen som fulgte med er utrolig myk og behagelig, veldig flott lagd også.
Klokken har jeg ingenting å utsette på, opptrekksmekanismen er silkemyk!
See through caseback gir innsyn til en rotor med geneva stripes og inngravert Glycine logo samt deler av et gammelt fly. Skal få tatt bilder av dette senere!
Skal nok ta litt tid å venne seg til å lese av tiden på denne (24 timers klokke), da timeviseren bare gjør en hel runde hver 24. time. På denne måten kan en skille mellom 7 om morran og syv om kvelden i tillegg til å ha to tidssoner:D
Skal fordype meg i boken ikveld, så kommer jeg sterkt tilbake med flere inntrykk.
 
Grattis!:D
Perfekte bilder som alltid.
Snodig hvordan de bildene dine alltid gjør at jeg får lyst på en ny klokke.:p
 
På denne måten kan en skille mellom 7 om morran og syv om kvelden i tillegg til å ha to tidssoner:D

Akkurat dette er utrolig praktisk når man er på en skikkelig rotbløyte! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har våknet på et sted jeg ikke kjenner igjen og lurt på om det er dagtid eller kveldstid:p:p:p

Den ser meget bra ut! Hvor stor er den?
 
Kult med flere Glyciner på forumet - nå er vi vel to!

Her er min Incursore Half-Hunter:

img0152sy.jpg
 
Wow, den var virkelig lekker Bullit...digger 24t versjon...og jeg syens den gjør seg best med skinn (smak og behag :D).

Den så virkelig fet ut, er det lov å spørre om prissjiktet ? jeg falt for denne selv:
model20.jpg
 
Bra jobbet, Bullit!
Nå skjønner jeg svaret ditt.
Godt valg av ur, som vanlig.
En undervurdert klassiker!:D