NATO-straps

Medlem
26. april 2009
Innlegg
663
Sted
Oslo
Godtfolk!

Jeg lurer på om noen forumfolk kan svare meg på hvor det er best å kjøpe NATO-straps. Har handlet på Ebay tidligere, men jeg synes ikke utvalget på 20MM remmer der er all verden. Vet noen om noen bra nettsider hvor de har godt utvalg av NATO-straps, og kanskje også til joviale priser? Jeg har en fet gammel sub som jeg føler må jazzes opp... 8)

På forhånd takk :D .
 
Re: Hvor kjøper man best NATO-straps

Takk for mange gode tips! Da er det bare å sette seg ned å vente på ny NATO :D.
 
Re: Hvor kjøper man best NATO-straps

Jeg synes at Maratacs Natoer er de suverent beste hva angår kvalitet. Bestill dem gjerne fra Howard på Westcoasttime. Eller bestill deg en "ekte" James Bond fra Corvus.
 
Re: Hvor kjøper man best NATO-straps

Bestillte nettopp noen fra http://www.chronoworld.com inkludert en MARATAC PVC Composite Strap til min nye Doxa.
Syns de har bra priser og kredittkort-betaling som jeg er tilhenger av.
Noen andre som har erfaring med disse?
 
Re: Hvor kjøper man best NATO-straps

Anders skrev:
krille skrev:
Jeg synes at Maratacs Natoer er de suverent beste hva angår kvalitet. Bestill dem gjerne fra Howard på Westcoasttime. Eller bestill deg en "ekte" James Bond fra Corvus.

+1

Personlig styrer jeg unna Westcoasttime. Selv om jeg har handlet av ham på bukta før, virker det som om han er blitt veldig useriøs. Bestillte en reim av ham på ebay, og betalte den umiddelbart. Har ikke hørt noe fra ham enda og har heller ikke fått reima. Dette er nøyaktig en måned siden. En ting er at det kan ta litt tid eller at han kanskje ikke hadde den på lager, men da må man jo kunne være så voksen å gi beskjed til kjøper at det kan ta litt tid??? Denne knallen her svarer ikke på mail, og vurderer nå om jeg skal åpne dispute mot ham på ebay.
Vet også om andre som har hatt tull med ham. Noen andre her på TS som har opplevd det samme?

Vil gjerne anbefale Watchadoo på ebay. Han har jeg aldri hatt trøbbel med og sender fra australia. Går ca 10 dager fra du betaler til varene ligger i postkassen. Ikke noe problem med å "fikse" litt på prisen som blir skrevet på pakken heller 8) ...

Forresten, noen som vet hvor en får en fishbone (til seiko) lenke i god kvalitet?
 
Re: Hvor kjøper man best NATO-straps

Stipey skrev:
Forresten, noen som vet hvor en får en fishbone (til seiko) lenke i god kvalitet?
Fishbone får du fra Swedefreak. Han er bruker på WUS, og en fin fyr som sender fort og fikser mye rart. Mailadressen hans står her.
 
Re: Hvor kjøper man best NATO-straps

Stipey skrev:
Personlig styrer jeg unna Westcoasttime. Selv om jeg har handlet av ham på bukta før, virker det som om han er blitt veldig useriøs. Bestillte en reim av ham på ebay, og betalte den umiddelbart. Har ikke hørt noe fra ham enda og har heller ikke fått reima. Dette er nøyaktig en måned siden. En ting er at det kan ta litt tid eller at han kanskje ikke hadde den på lager, men da må man jo kunne være så voksen å gi beskjed til kjøper at det kan ta litt tid??? Denne knallen her svarer ikke på mail, og vurderer nå om jeg skal åpne dispute mot ham på ebay.
Vet også om andre som har hatt tull med ham. Noen andre her på TS som har opplevd det samme?

Jeg har hørt om folk som har hatt den samme opplevelsen som deg, men med hånden på hjertet har han alltid sendt varene mine sporenstreks. Jeg handler med ham direkte på mail, ikke på eBay, om det har noe å si.

Watchadoo har jeg også gode erfaringer med, men ikke på NATO-straps...
 
Re: Hvor kjøper man best NATO-straps

Stipey skrev:
Anders skrev:
krille skrev:
Jeg synes at Maratacs Natoer er de suverent beste hva angår kvalitet. Bestill dem gjerne fra Howard på Westcoasttime. Eller bestill deg en "ekte" James Bond fra Corvus.

+1

Personlig styrer jeg unna Westcoasttime. Selv om jeg har handlet av ham på bukta før, virker det som om han er blitt veldig useriøs. Bestillte en reim av ham på ebay, og betalte den umiddelbart. Har ikke hørt noe fra ham enda og har heller ikke fått reima. Dette er nøyaktig en måned siden. En ting er at det kan ta litt tid eller at han kanskje ikke hadde den på lager, men da må man jo kunne være så voksen å gi beskjed til kjøper at det kan ta litt tid??? Denne knallen her svarer ikke på mail, og vurderer nå om jeg skal åpne dispute mot ham på ebay.
Vet også om andre som har hatt tull med ham. Noen andre her på TS som har opplevd det samme?

Vil gjerne anbefale Watchadoo på ebay. Han har jeg aldri hatt trøbbel med og sender fra australia. Går ca 10 dager fra du betaler til varene ligger i postkassen. Ikke noe problem med å "fikse" litt på prisen som blir skrevet på pakken heller 8) ...

Forresten, noen som vet hvor en får en fishbone (til seiko) lenke i god kvalitet?


Jeg er helt enig med deg. Jeg bestilte en hel del maratacs, tools o.l. for 6 uker siden, har enda ikke fått noe. Sendte mail til Howard etter ca 4 uker. Han lovet meg da å sende en ny pakke omgående. Nå, to uker etter, har jeg måttet åpnet en dispute på paypal. Fikk mail av han igår, hvor han lovet meg å sende en ny pakke før helga, og sende meg trackin no. på mail. Vel, det er fredag, og har ikke fått mail.
Må nok kreve pengene tilbake.

For all del, STYR UNNA!
 
Jeg bumper denne for å legge inn et godt ord for Howard. Westcoastime har fått litt mye pes i det siste, men jeg kjøpte tre Natostraps hos ham her om dagen, og det tok ikke mange dagene før de lå i postkassen. Han sendte hyggelige svar på mail på mine forespørsler, har gode priser og sender altså fra California til Norge på under en uke. Ikke verst!

IMG_1591.jpg
 
Hei!

Først må jeg bare beklage å si at jeg har lite greie på klokker men er villig til å lære mer og håper jeg vil gjøre det her på tidssonen.

Jeg har en Tag Heuer formula 1 (http://www.watches-reviews.com/wp-content/uploads/2010/11/tag-heuer-formula-1-watch.jpg) som jeg har lyst til å bytte rem på. Ser for meg en rem med litt farger, kanskje blått/gult, grønt/sort etc.

Er det noen steder i oslo man kan kjøpe natoremer og få de til å bytte rem for en? Har ikke særlig lyst til å styre med dette selv.

Og ja du gjettet riktig, det er konf klokken!

Mvh Sebastian
 
Heisann og velkommen til forumet!
Det er ingen butikker i oslo selger nato-remmer. Anbefaler www.singularstraps.se de er billig og leverer kjapt. Kvaliteten er heller ikke noe å utsette på. Når du har motatt den remmen du har lyst på, er det bare å stikke innom en urmaker å be dem om å fjerne lenken du har på klokken, for så å sette på nato-remmen. Det er heller ikke vanskelig å ta av lenken på klokken selv.

M
 
Var noen fine remer der ja,likte denne: http://www.singularstraps.se/shop/regimental-bla-gul/

Tror også den vil passe fint til klokken.

Må innrømme at jeg synes det er veldig rart at det ikke selges hos noen urmakere. Er ikke så veldig glad i å handle på nett, foretrekker å gjøre det på gamle måten, dessuten er det jo mye bedre å faktisk kunne se remene og holde de opp mot klokken før en handler. Men det er jo heldigvis ikke noen stor investering.