Nærmer seg lønning

Medlem
1. mai 2011
Innlegg
231
og skal da kjøpe meg en klokke. Desverre har jeg noen fordømte pipestælker av noen håndledd, og lurte på om det er noen andre med tynne håndledd som kan poste WS av Seiko orange/black monster? Vet at det er mange av den klokken her inne.;)

Rundt håndleddet er jeg 16cm.

(Hvis noen ikke har tynne håndledd, men har lyst til å poste bilde av Monsteret sitt. Så er det bare å poste i veg):)
 
poste bilde av Monsteret sitt. Så er det bare å poste i veg:)

314_253_ramme_Penis_naerbilde_semierigert.jpg


Her er min :)
 
Jeg så egentlig den komme..
Endret også "jeg er 16 cm rundt" til "Rundt håndleddet er jeg 16cm." for å unngå penisvitser, men jaggu fant dere et smutthull!:eek:
 
Sykt bra!

Viktig å finne smutt hull. Nice one Mathfjeld. ;) (ikke bildet, men posten. HAHA)
 
Beklager å ha ødelagt tråden din, skal gjøre det godt igjen.

Du kjøper klokken, om den er for stor for deg kjøper jeg den for kostpris. :)
 
Jeg ligger litt etter med posting og griper begjærlig denne anledningen til å poste noen bilder.

Monster var en klokke jeg aldri ville ha vurdert om det ikke var for all omtalen her på forumet. Stygg, klumpete og rar, synes jeg at den var. Nå er imidlertid alt dette gjort til skamme. Monsteret har i mine øyne blitt en riktig skjønnhet. Den får mer wrist time enn fortjent:D

Når det gjelder størrelsen har du intet å frykte. Minstemann, Secondman på forumet, er i motsetning til opphavet syltynn og tross sine fjorten år veier han neppe mye over 40 kg. Han har med andre ord veldig tynne håndledd. Allikevel kan han fint bruke min Monster, noe han også gjør fra tid til annen. Nå er han på ferie så jeg får dessverre ikke tatt noen wrist shots av Secondman, men jeg poster mer enn gjerne et par bilder til ære for en potensiell Monstereier:D

Her fra en tur på stranden:
OleGudmund030.jpg


Liker veldig godt den originale gummiremmen som blir bedre og bedre jo mer den brukes, og så kjøpte jeg en grei stållenke som også brukes mye:
026.jpg


Forandring fryder og jeg har et par andre remmer tilgjengelig:D
037-1.jpg

009-3.jpg


Det er de små detaljene som setter prikken over i'en:
014.jpg

022.jpg


Og dett var dett for denne gang. Lykke til med Monsterhandelen. Dersom du skal kjøpe ny anbefaler jeg creationwatches.com - der går det unna.
 
Det blir nok ganske sikkert en Monster fra Creationwatches den 13.juli:) Har lagt inn positiv feedback på siden hans etter mitt forrige kjøp, og får derfor litt ekstra rabatt:)
Blir også ganske sikkert en gummireim, siden jeg allerede har ett dressur med stållenke.

Problemet nå er å velge mellom sort eller oransje urskive. Oransje er så mye penere og iøyenfallende, sort er litt mer subtilt og kan gå til alt. (B.la uniform om jeg kommer inn på PHS (20.juli). Vet ikke hva de vil si om oransje klokke til uniformen)

Er stygt redd for at det blir en oransje nå, og en sort en ved neste lønning.

Minuteman: Jeg må si at jeg liker reimen på bilde nr.3:):)
 
Tror ikke det blir noe problem med oransje urskive til uniform. Har sett flere politimenn og ansatte i forsvaret med Tissot T-touch i oransje.

Lykke til :)