Når posten først kom, resulterte det i første post.

Medlem
10. feb. 2013
Innlegg
274
Sted
Oslo
Hei!

Jeg er ny her og starter liksågreit med en unboxing!

Etter i lengre tid å ha lest side opp og ned på en drøss med forum, endte det til slutt med et kjøp.
Siden dette er min første dyrere klokke (dyr for meg ihvertfall), valgte jeg i denne omgang å kjøpe brukt, for å se litt an hvordan jeg liker det...
Stor fare for at det ikke blir siste unboxing, men får prøve å holde meg i skinnet en stund nå :cool:

Kjøpet ble gjort på ebay av en japansk kompis som sikkert noen kjenner til. Meget fornøyd med hele prosessen!


En massasjepute? Kan sikkert komme godt med..
DSC_0311_zps6bd72b8d.jpg



Jaja, får pakke opp å se hva som er inni vel?
DSC_0312_zpsff38fa78.jpg


Begynner å krible nå
DSC_0313_zps5fc10060.jpg


DSC_0314_zps973f89e0.jpg


Begynner å se bra ut!
DSC_0315_zps47069297.jpg


DSC_0316_zpsa1f0b5e8.jpg



:D
 
Redigert:
Hehe, der kan man se, nybegynnerfeil. Linkene til bildene skal være i orden nå håper jeg..

Noen som vil gjette? Skal vel ikke være så vanskelig denne.
 
Etter et feilslått forsøk på å tease med bilder som ikke vistes, får jeg vel kompensere med å legge ut resten :)

DSC_0321_zpsb8c7b065.jpg


DSC_0322_zpsa8dc6927.jpg


DSC_0323_zps7ef36f72.jpg


DSC_0329_zps5161e37d.jpg
 
Redigert:
Super! Har du Safir foran? Har lignende speedy, men den kom i svart boks.

Velkommen og gratulerer masse!
 
Super! Har du Safir foran? Har lignende speedy, men den kom i svart boks.

Safir foran og bak på 3573.50.00 ja :)

Satt lenge å vurderte mellom 3570 og 3573. Hadde vel egentlig først med lyst på hesalitt foran, men endte opp med safir. Urverket fortjener innsyn! (men gremmes litt over "and only" graveringen bak..)

Har fremdeles lyst på en hesalitt-speedy, men vil da prøve å få tak i en eldre som er mer "tro" mot den originale måneklokka. På en moderne speedmaster må det være greit med safir.

Cal 321 og pre-moon får bli ett langtidsprosjekt :)
 
Redigert:
Viiiiil ha jeg også! Lurer om det må omrokkeres litt i klokkeboksen etterhvert. Grattis med nydelig klokke!:)