Must read: The improbable survival of the luxury watch business

pust! det var laaang lesning, med forutsigbare argumenter som stort sett gikk på pris og at armbåndsur er håpløst gammeldags og overflødig.

ps: håper selvsagt at journalisten aldri vil finne på bruke slips - for hva er vel poenget med det? og følgelig blir også skjortekrager meningsløse uten slips. og hva med farger og mønstre? farger og mønstre er jo meningsløst og fordyrende i enhver sammenheng. sist men ikke minst: kunst! kunst har null funksjon og er totalt meningsløst såfremt man ikke kan spise det opp. følelser og åndelige verdier sier du? nei, fysj! :D
 
Var lang og rettet mot et noe bredere publikum enn vårt. Kjenner meg igjen i refleksjonene fra Baselworld som jeg har vært et par ganger. På grensen til dekadent vil noen hevde men så er vel grensen mellom dekadense og kunst hårfin noen ganger. Selv er jeg ikke i nærheten av verken 'utskeielsene' til Hublot eller andre merker som ble nevnt i artikkelen, men aspirasjonen til å skaffe meg en 'holy grail' er der jo så noen ganger når jeg blir konfrontert med de mer ekstreme variantene av galskapen føler jeg meg som klakkør til noe jeg egentlig ikke synes er så sympatisk
 
  • Liker
Reaksjoner: aek