Mini-GTG Oslo Pt. XI x OWF 28. oktober

Edzilla

Community Manager
Støttemedlem
Medlem
5. sep. 2011
Innlegg
13.288
Sted
Oslo
UPDATE: Årets første Mini-GTG blir den 28. oktober klokken 16:00 sentralt i Oslo.

Vi har lykkes i å invitere oss selv til en nytt og spennende sted sentralt i Oslo, hvor forholdene ligger til rette for en passende oppvarming.
Det blir anledning til å se, ta og føle på klokker i trygge og sosiale omgivelser. Og ikke minst litt godt i glasset og noe å bite i.
Fortsatt noen ledige plasser. Så send meg en PM ved interesse (husk å inkludere navn og mobil)!
Dette blir et slags "vorspiel" for de som skal videre på VIP-kveld OWF på Skur 13.
Det er allerede meldt stor interesse for GTG, men jeg er nødt til å sette et tak på 35 personer.
Forbeholder meg retten til å velge ut hvem som får være med. SP-ere og kjentfolk vil bli prioritert.

Mer info vil annonseres i egen pm til deltagerne før arrangementet.

Ed

Screenshot 2021-09-10 at 13.55.23.png
 
Redigert:
Snart fullbooket. Så mulig vi må sette opp en venteliste.
 
Vi har endret opplegget noe som gjør at vi har noen ekstra ledige plasser.
Men jeg vil forbeholde meg retten til å velge ut hvem som får være med. SP´ere og kjentfolk vil bli prioriter.
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Genta og Jon Henrik
Vi har endret opplegget noe som gjør at vi har noen ekstra ledige plasser.
Men jeg vil forbeholde meg retten til å velge ut hvem som får være med. SP´ere og kjentfolk vil bli prioriter.
Jeg blir gjerne med på GTG, om plass og prioritet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Update!

Vi har lykkes i å invitere oss selv til en nytt og spennende sted sentralt i Oslo, hvor forholdene ligger til rette for en passende oppvarming.
Det blir anledning til å se, ta og føle på klokker i trygge og sosiale omgivelser. Og ikke minst litt godt i glasset og noe å bite i.
Fortsatt noen ledige plasser. Så send meg en PM ved interesse!
 
Redigert: