Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Lume Shots

Reg.
30. mai 2009
Siden det kun er en lume shot tråd for seiko så tenkte jeg vi kunne ha en generell lume tråd for alle klokker.

Bare å poste i vei ...

Jeg kan starte med noen bilder jeg tok denne uken på en bar hvor det var en feit UV lampe over bardisken :razz:

Beklager dårlig bildekvalitet men min iPhone er mer eller mindre ubrukelig i dårlig lys...

Omega PO og Rolex Sub

Reg.
30. juni 2008
Sted
Kristiansand
Digger lume:mrgreen:

Railmaster

Rolex LV og Omega Seamaster 2254.50

Omega Seamaster 2254.50

Citizen Aqualand

Citizen NY0040-09W

Seiko SNZF11J

Reg.
21. oktober 2009
Sted
Fredrikstad
Jeg skulle trøste meg med litt hyggelige klokkebilder fra galleriet for å få opp humøret etter FFK og Tottenham tap.. Samt unngå all kommunikasjon med sarpinger, men jaggu blir jeg minnet på det her inne også;)

Reg.
6. november 2009
Sted
Østlandet
Victorinox Dive Master 500 Mecha

Ikke helt toppkvalitet på bildene dessverre.. Mye heftigere live :)

M

Reg.
25. november 2008
Veldig kult bilde!
Takk, fikk ikke sove i natt, og tenkte at jeg skulle sjekke om det gikk an å lade lum'en men lyset på mobilen, mens jeg så*på mad men. Det funket gitt. Eneste jeg ikke liker er at lum'en holder seg sykt dårlig iforhold til f.eks Seikoen min :mad:

Reg.
10. juli 2010
Sted
Oslo
Takk, fikk ikke sove i natt, og tenkte at jeg skulle sjekke om det gikk an å lade lum'en men lyset på mobilen, mens jeg så*på mad men. Det funket gitt. Eneste jeg ikke liker er at lum'en holder seg sykt dårlig iforhold til f.eks Seikoen min :mad:
må si jeg ikke er imponert over lumen på min Breitling heller. Den varer ikke lenge, ikke i sammenlikning med Orisen... :(

Reg.
24. juni 2010
fint om folk poster bilde av klokken også uten lume/i dagslys, så man ser hvilket ur det er snakk om :D

Her kommer Certina DS First (Ref.: C115.7184.42.51) og Seiko SKX009;