Official Timekeeper
Visit Casio

Live bilder av de nyeste modellene

Medlem
8. april 2008
Sted
Kirkenes
Takk for linken, interessante bilder. Mer luksuriøst preg over hele linja, ser det ut til.

Medlem
27. nov. 2007
Bare en ting jeg ikke forstår, hvorfor ikke ordne at rolexkrona på selve krona peker riktig vei i låst posisjon når man først oppdaterer modellen? :)

Medlem
16. juni 2009
Gode bilder. Veldig bra:D. Gleder meg til å se den grønne Suben i levende live.

CE

Medlem
9. nov. 2008
Jeg må ha den nye subben. Var i utgangspunktet negativ til "faceliften", men har nå sett lyset etter å ha betraktet disse vidunderlige wrist shots. Den sorte keramiske bezelen skinner så pent i lyset. Maxi dials er heller ikke dumt. Jeg tror klokkegalskapen begynner å bryte ut for min del :D

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Sted
Oslo
Takk for link og flotte bilder! Jeg reagerer litt på at han kaller den "Kermiten" en mer subtil klokke enn den gamle LV-en?? Veldig spent på å se hvordan den ser ut live.

Sponon

Støttemedlem
Medlem
15. juli 2009
Jeg må ha den nye subben. Var i utgangspunktet negativ til "faceliften", men har nå sett lyset etter å ha betraktet disse vidunderlige wrist shots. Den sorte keramiske bezelen skinner så pent i lyset. Maxi dials er heller ikke dumt.
Enig med deg. Den vokser på meg også. Men suben min er fortsatt fredet for salg...

Medlem
16. mai 2010
Noen som vet når subben kommer i butikkene i Norge eller Europa? Sitter på gjerdet og venter med høy puls og penger på konto:).

CE

Medlem
9. nov. 2008
Begynner å angre på at jeg ikke kjøpte den nye i gull/stål med blå skive som var til salgs for noen mnd siden...

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Kjenner også at den nye Explorer og Sub kommer til å havne i samlingen min etterhvert:D

Elsker de nyere låsene til Rolex :cool:

CE

Medlem
9. nov. 2008
Kjenner også at den nye Explorer og Sub kommer til å havne i samlingen min etterhvert:D

Elsker de nyere låsene til Rolex :cool:
Enig. Skulle gjerne hatt en slik en på Daytonaen min. Var innom Bjerke på torsdag, og de forventer å få inn nye Subs (stål) i løpet av sommeren eller begynnelsen på høsten. Det blir vel full krig om de første nye Submarinerene på finn.no også :p

Medlem
27. nov. 2007
Måtte ta fram denne tråden igjen og beundre disse nyskapningene som snart kommer i butikkene!

Medlem
16. juni 2009
Jeg var innom Bjerke i Bergen og der kunne de fortelle at den nye grønne Submariner kommer i september, og selvfølgelig fantes det en venteliste på denne.

Sponon

Støttemedlem
Medlem
15. juli 2009
Mener Sponon har sjekket ut den nye exploreren, kanskje han sitter inne med svaret
Det stemmer. De hadde den inne hos forhandler i London (Bond street). Jeg registrerte ikke prisen, men skal jeg tippe prisen i Norge så blir det vel rundt + - 40k (?)