Linjer Watches fra Oslo

Medlem
20. okt. 2010
Innlegg
506
Sted
Asker
Redigert:
Linjer lager nydelige skinnvarer, men klokken synes jeg var rimelig uinteressant både utenpå og inni ...
 
Ligner for mye på denne imo
v11.jpg
 
Å sammenligne en $150 klokke med Piaget er kanskje i overkant urettferdig :) men Linjer kunne feks tatt lærdom av balansen mellom viserne og markeringene hos Piaget.
Men det som forstyrrer meg mest er kopieringen av det andre crowdfunding prosjektet jeg linket til inkl. kundeløftet 'Minimalist Design/Watches Without the Retail/Luxury Markup'
 
Å sammenligne en $150 klokke med Piaget er kanskje i overkant urettferdig :) men Linjer kunne feks tatt lærdom av balansen mellom viserne og markeringene hos Piaget.
Men det som forstyrrer meg mest er kopieringen av det andre crowdfunding prosjektet jeg linket til inkl. kundeløftet 'Minimalist Design/Watches Without the Retail/Luxury Markup'

Nei. Det synes jeg ikke. Synes mange av disse crowdfunding prosjektetene ink. DW med venner, "kopierer" alt for mye av de andre etablerte. Ink. ALS og Piaget.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bestiarara78
Syns den så grei ut, ligner på mye annet du ser i en vanlig urmaker forretning. Faller trolig i smak for mange. ..Jeg kjøper ikke den.