Lenge siden sist, men på høy tid!

Audjoh

Støttemedlem
Medlem
28. nov. 2014
Innlegg
719
Tittelen er noenlunde beskrivende for de siste ukers kribling etter noe nytt. Alt har vært fristende, men har klart å begrense meg. Jeg hadde jo noe i vente, men det var tydeligvis nærmere enn jeg turte å håpe på.

Skal forsøke å fatte meg i korthet, da jeg antar at forumet vil bli nedlesset med bilder de neste ukene.

Det startet med en mail til Bjerke i bakrus etter et festmåltid på Kvitnes Gård. 30-årsdagen nærmet seg, og det var ingen tvil om at det var en god unnskyldning for handel.

Det endte slik:


76E2E073-88A7-45B1-8A0E-2D0182613C61.jpeg


B6894D8F-2AF4-491F-822F-BA0246CE6230.jpeg


99C2C019-D521-4A27-966D-12709646D2F8.jpeg


Jeg er strålende fornøyd, og gleder meg masse til å hive den på hver morgen:D

Takk for titten!
 
Takk skal dere ha medasylanter :D

Strålende fornøyd så langt! Overrasket over hvor godt den satt, og hvor lite den gjør ut av seg. Selv med hvit skive og oransje viser skriker den ikke etter oppmerksomhet.
 
Tittelen er noenlunde beskrivende for de siste ukers kribling etter noe nytt. Alt har vært fristende, men har klart å begrense meg. Jeg hadde jo noe i vente, men det var tydeligvis nærmere enn jeg turte å håpe på.

Skal forsøke å fatte meg i korthet, da jeg antar at forumet vil bli nedlesset med bilder de neste ukene.

Det startet med en mail til Bjerke i bakrus etter et festmåltid på Kvitnes Gård. 30-årsdagen nærmet seg, og det var ingen tvil om at det var en god unnskyldning for handel.

Det endte slik:


Vis vedlegg 280289

Vis vedlegg 280290

Vis vedlegg 280291

Jeg er strålende fornøyd, og gleder meg masse til å hive den på hver morgen:D

Takk for titten!
Gratulerer!!! Dette er min drømmeklokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Audjoh