Lenge å vente til MC-sesongen!

Medlem
29. okt. 2012
Innlegg
130
Sted
Osloområdet
Føler abstinensene nå, at det er for lenge til man kan ta ut motorsykkelen.

Er det mange andre som kjører sykkel her på forumet?
 
Kjenner på den følelsen selv. Tok lappen i fjor vår, etter et intenst sons of anarchy-maraton, og gikk all in med sykkel og det hele. Har hatt veldig mye glede av sykkelen, og en liten tur på butikken blir gjerne en tre timers kjøretur :p Gleder meg stort til ny sesong :)
 
Gler meg veldig til sesongen! Hva kjører folket da? Har selv en 96' ZX6R som førstegangssykkel, og trivest godt på sportssykkel. Ønsker med tiden å gå opp til en mer moderne litersykkel. Klokkehobbyen koster desverre sitt den også, så dette må nok vente en sesong eller to. ;)
 
JEg tok faktisk lappen sensommeren -14, men fikk et veldig godt tilbud av en kollega på denne:

1174.jpg


900 kubikk, 90 hester, 24 liters tank og kardangdrift. Good times!
 
Jepp, man kjenner på PMSen på denne årstiden..

Men nå går man jo mot lysere tider..

Jeg har holdt meg i R-kategorien i mange år, og kommer til å fortsette der.
 
Jeg tok også lappen i fjor, kjøpte en Honda CB750 fra 1977. Koste meg mye på sensommeren og når høsten begynte å bli kald satt jeg den inn og begynte å mekke. Får bare håpe at jeg rekker å bli ferdig til sesongen begynner.



Bildet fra den første turen etter oppkjøringen.



Omtrent slik ser den ut nå.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Fatboy og ytterski
Jeg kjørte såpass lenge, med såpass dårlig utstyr at jeg trodde jeg fikk koldbrann i fingre og på legger. Kjenner jeg meg selv rett henter jeg den ut tidlig i år.
 
Jepp, gledersegmasse:

Den nye 1200GS-en er bare ekkelt lekker, @RELOX

Jeg gikk for fattigmannsversjonen, og er veldig fornøyd enn så lenge. 800cc, høy nyttelast og god komfort - en helt suveren førstegangsykkel :)

image_zps60ab4cfc.jpg
 
Redigert av en moderator:
Denne tråden fikk meg en tur i garasjen for å pusse litt på gammelhunden..
ypwyu9.jpg
 
Kjører sykkel, men har dessverre ikke egen motorsykkel for tiden. Har såpass flaks at jeg kan få lånt en del, så blir en del km hver sommer :) Veldig stas!
 
Jeg har kjørt mye tidligere og håper å starte igjen på sensommeren i år! Satser på en cbr/gsxr/yzfr/zxzr 600 :)
 
Kjøpte denne på e-bay for noen uker siden. Kommer fra River Falls WI til Norge forhåpentligvis til sesongstart.
Gleder meg.
Honda CB 77 Super Sport.

 
  • Liker
Reaksjoner: Nessuno79