La galskapen begynne

MrJensen

Støttemedlem
Medlem
26. juli 2013
Innlegg
229
Sted
Oslo
Hei alle medsonere!

Det er vel ikke mer enn et par mnd siden jeg først kom over TS. Først tenkte jeg at "disse folka er jo klin gale", som bruker så mye penger på klokker. Det er jo tross alt bare noe man har på armen for å sjekke hvor gammelt døgnet er. Det tok nok ikke stort mer enn 3-4 dager med surfing i diverse tråder her inne før den tanken var forkastet.

Det meste jeg hadde brukt på en klokke, og trodde jeg noen gang kom til å bruke, var ca 2k. De første ukene her inne trodde jeg at jeg skulle klare meg med å "bare se, ikke kjøpe". En mnd gikk og det eneste jeg tenkte på var klokker, og at jeg måtte få meg noe ordentlig selv.

Fulgte nøye med her inne og på Finn, og til slutt dukket, IMHO, den perfekte studentbudsjett-med-deltidssjobb-første-skikkelige-klokke opp. Handelen ble gjort med en real goodguy herfra :)

Resultatet ser dere nedenfor.


Pakken er hentet hos Posten. Slapp av, bilen stod i ro da bildet ble tatt og setebelte ble selvfølgelig festet rundt pakken før jeg begynte å kjøre.


Stor pakke!


Nå er det nok flere som kan gjette hva vi har her. Men først et par bilder til av boksen :)



Fin logo :)


Der har vi den, en ikke ukjent Longines Legend Diver, uten dato :)



Liker dykkeren på baksiden :)

Til sist et par obligatoriske ws:


Må si at jeg er storfornøyd med denne. Har hatt klokken ca en uke, så det er beklageligvis en forsinket unbox det her.
Kjenner at det er noe spesielt med den "første", så dette ser ut til å bli en keeper... Med mindre studentøkonomien plutselig skulle tillate å gå et steg opp. Altfor mye pent der ute, så det gjenstår vel heller å se hvor lenge jeg selv tillater min egen studentøkonomi å hindre meg i ta det neste steget :cool:

Takk for oppmerksomheten :)
 
Utrolig flott ur! Gratulerer med en god start, og ikke regn med at studentøkonomien skal tillate biff og vin fremover... Kjør hardt og lev på nudler og sveitsere!
 
Veldig flott klokke. Tror mange kan skrive under på at det er lett å la seg rive med etter noen timer på forumet her! :eek:
Gratulerer så mye!
 
Gratulerer så mye, fantastisk klokke som jeg selv er veldig glad i:)