Kurono Tokyo/Hajime Asaoka-tråden

Medlem
20. sep. 2016
Innlegg
738
Sted
telemark
7A59E3AC-660B-441D-B5A6-C28793B15947.jpeg


hei godtfolk!

jeg oppfordrer alle som har noe på hjertet vedrørende kurono tokyo/hajime asaoka å benytte seg av denne tråden (snøret) framover.


jeg er ironisk nok bortimot blank på temaet per i dag, men det vil nok raskt forandre seg til nytt nerdenivå ettersom jeg lyktes få fatt på min favoritt blant de 4 versjoner av special project: kurono 34mm som ble lagt ut for salg tidligere i dag - presis kl 1600 norsk tid. samtlige 80 eksemplarer av hver ble utsolgt på ca 60 sekunder.

har ingen begrep når den kommer meg i hende, men det vil neppe passere i stillhet fra min side. følg med :geek::cool:


kurono 34mm oker//hvit
53E83D5D-5B24-4C15-8A9E-F2687361E453.jpeg
 
Redigert:
ps: for de av dere som gradvis har blitt noe fartsblinde og ikke forstår greia med moderate klokkestørrelser: jeg er 20,5 cm rundt håndleddet :whistle:;):giggle:

i can take it all! :mrgreen:
 
Jeg sliter ikke spesielt med fartsblindhet med mine ca. 35mm vintage’s, men så er jeg ikke i +20cm-ligaen heller.
Uansett, den blå så ganske raff ut må jeg si…
 
  • Elsker
Reaksjoner: holmby
Liker alle fire. Ikke forsøkt å bestille fra Kurono tidligere, er det noen tips man burde kjenne til? Har opprettet konto og oppdatert leveringsadresse.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby