Kun litt stasj, ikke en ny klokke denne gangen

Medlem
3. aug. 2014
Innlegg
192
Sted
Bergen
Tenker denne fortjener en egen post i unboxing-tråden.
Har aldri verken likt Natoer eller forsøkt å bytte lenke eller rem på noen kloke før.
Ikke før nå. Jeg falt pladask for den nye Bond-klokken med den sorte og grå Natoen.
Tilfeldighetene skal ha det til at jeg har en Seamaster liggende med sort skive og bezel.
En enkel Quartz-utgave som jeg fikk i gave av min kjære for en del år siden.
Dette var, og er, min første "ordentlige" klokke.
Skal aldri flippes, og har aldri skuffet meg. Går som en klokke, kan man si.

Men ville den kle en Nato? Og ville jeg klare å bytte selv, med mine ti tommeltotter?
Dette måtte jeg finne ut av.

En tur innom Tidssonens nettbutikk, og under ser dere fangsten.

Rem-bytte verktøyet funket som en drøm, og etter litt banning, fikk jeg av lenken.
Skal innom Bjerke for å kjøpe meg et par nye Baretter, siden disse ble litt bøyd i kampens hete.

PS! Et trent øye vil se at jeg faktisk IKKE har kjøpt Bond-natoen, men en som ligner.
Jeg holder på en skylddeling mellom Tidssonens nettbutikk og egne øyer.
Den heter Bond-nato, men skiller seg ved å ha røde striper i tillegg til sorte og grå.
Enda en Nato bestilles ila dagen. Denne gangen HELT LIK!


Merk også at jeg var uheldig å få med kattens hale på siste bildet. Han hadde sneket seg opp på spisebordet for å snylte leverpostei, mens jeg fiklet med klokkene.
Han er nå forvist fra spisestuen på ubestemt tid



IMG_6123.jpg

IMG_6124.jpg

IMG_6125.jpg

IMG_6126.jpg

IMG_6127.jpg

IMG_6128.jpg
IMG_6130.jpg
 
Gratulerer. En flott match!
Tenker du å bestille den i sort med grå striper? Her er litt interessant lesing angående Bond-nato. Jeg sier interessant, men er vel kanskje bedre å si hodebry. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: TrondBond
En fin, rød katt passer da inn overalt! Håper han blir tatt til nåde og får komme inn på spisestuen igjen. Jeg har den samme reima, og må si at den tar seg mye bedre ut på en Omega enn på noen av mine klokker ...
 
  • Liker
Reaksjoner: TrondBond
Gratulerer. En flott match!
Tenker du å bestille den i sort med grå striper? Her er litt interessant lesing angående Bond-nato. Jeg sier interessant, men er vel kanskje bedre å si hodebry. ;)

I lys av disse nye opplysningene, velger jeg å overta all skyld. Trekker altså utsagnet om skylddeling. Hehe.

Må si at det røde i remmen, står seg meget godt til den røde teksten i "Seamaster".

Takker og bukker for link
 
  • Liker
Reaksjoner: raknes
En fin, rød katt passer da inn overalt! Håper han blir tatt til nåde og får komme inn på spisestuen igjen. Jeg har den samme reima, og må si at den tar seg mye bedre ut på en Omega enn på noen av mine klokker ...

Tja, vi får se. Han får vel komme inn igjen til uken.
Han er nemlig egentlig ganske grei.

Jeg synes remmen passer eksepsjonelt godt på denne, iallefall
 
  • Liker
Reaksjoner: trilobitt