Klokkepodden

Klokkepodden er en fin og lettbeint podcast om klokker, men dette var et klart step opp fra tidligere episoder :)
Håper det er flere kunnskapsrike medlemmer her inne som kan bidra der i fremtiden.
 
Kan også søkes opp på podtail.com, for de som ikke skulle ha spotify eller andre betalingstjenester. Veldig bra episode
 
Har hørt samtlige episoder av den poden, og jeg må si at dette formatet kler deg veldig godt @Tom Henriksen. Mektig imponert over både kunnskap og lidenskap. Håper ikke dette er siste gang jeg hører deg i en sånn sammenheng. Ble inspirert og nysgjerrig av å høre på dette. Du har for øvrig en meget god stemme som er behagelig å lytte til, det har faktisk en del å si når man skal høre podcast. Dette var bra!

Synes også de øvrige episodene av poden er både morsomme og informative å høre på ellers også. Anbefales.
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Syns podden er bra og at det er mange spennende temaer. Litt kjedelig at Kim alltid vil snakke om Rolex og at Seiko stort sett nevnes når det skal gi eksempel på lavere kvalitet (Zaratsu-polering ble ikke nevnt i en episoden om finishing?) . Hadde vært herlig å hatt en som kunne bidra i samtalen når det ikke gjelder Rolex/Tudor/Patek/RO.
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
For min del blir det for mye prat om klokkene til rappere og fotballspillere, og mye lite presise beskrivelser og formuleringer. Jeg synes også det er påfallende at det aldri sies noe kritisk om merkene Bjerke fører. Kan forsåvidt forstå det, men det blir litt kunstig når absolutt alt som kommer fra feks Rolex beskrives som utrolig flott og tøft....
Har nesten sluttet å høre på denne.