Klokkelandslaget – vår podcast om klokker!

Har hørt sett/litt på flere av episodene og hovedinntrykket er meget bra! Dette har livets rett :)

Et tips som jeg ser er nevnt før - still ett spørsmål om gangen. Ellers kan flere interessante spørsmål/svar gå tapt.

Kjør på :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Det er sommer, men vi fortsetter med ukentlige episoder! Denne gangen med Trond Lid Cappelen :)
 
Det er vel dette som bl.a. en variant av Omega Seamaster 300 er laget i…

Bronze Gold
Bronsegull ble spesielt utviklet for å gi en behagelig estetikk og nyanse, samtidig som den tilbyr en bronselegering som kan bæres med direkte kontakt på huden, takket være dens spesielle sammensetning. Denne unike legeringen består av 37,5 % gull, stemplet som 9K, samt palladium og sølv, for å skape en unik farge som sitter nøyaktig mellom merkevarens 18K Moonshine™ gull og 18K Sedna™ gull. I tillegg til å ha en myk rosa nyanse, gir den under bruk enestående korrosjonsbestandighet uten ir-oksidering, og vil derfor eldes sakte og beholde sin naturlige og vakre patina over lengre tid. For fans av bronseklokker og innovative materialer er dette gode nyheter!
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Det er sommer, men vi fortsetter med ukentlige episoder! Denne gangen med Trond Lid Cappelen :)
Herlig episode! Litt irriterende når Jon Henrik ikke får egen mic, evt sitter for langt unna. Ellers (y)(y)
 
Kanskje du tenkte på Moonshine, @Nicolai?
Det er vel dette som bl.a. en variant av Omega Seamaster 300 er laget i…

Bronze Gold
Bronsegull ble spesielt utviklet for å gi en behagelig estetikk og nyanse, samtidig som den tilbyr en bronselegering som kan bæres med direkte kontakt på huden, takket være dens spesielle sammensetning. Denne unike legeringen består av 37,5 % gull, stemplet som 9K, samt palladium og sølv, for å skape en unik farge som sitter nøyaktig mellom merkevarens 18K Moonshine™ gull og 18K Sedna™ gull. I tillegg til å ha en myk rosa nyanse, gir den under bruk enestående korrosjonsbestandighet uten ir-oksidering, og vil derfor eldes sakte og beholde sin naturlige og vakre patina over lengre tid. For fans av bronseklokker og innovative materialer er dette gode nyheter!

Jeg er altså litt usikker på hva jeg mente, hehe. Moonshine var nok det jeg tenkte på, men da ikke helt riktig :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Uhrmeister
Fersk episode! Denne gangen med masse spørsmål og svar. Jon Henrik forteller også om sin hermetiserte Swatch. :cool:
 
Bra podcast
Dropp gjerne wrist check og som gubbe irriterer det meg noe jævelig at Nicolai ikke behersker kj-lyden
 
Bra podcast
Dropp gjerne wrist check og som gubbe irriterer det meg noe jævelig at Nicolai ikke behersker kj-lyden
Du trenger ikke være gubbe for å bli smågal av sj/kj - slurv. Men siste episode jeg hørte var han blitt gjort oppmerksom på dette og korrigerte seg selv flittig. Så jeg trodde dette var borte som dugg for solen nå ;)
 
Synes dette er veldig bra levert! Jeg hører på dere hver uke. Deilig med en podcast om klokker og interessen knyttet til det. Stor variasjon fra gang til gang og heldigvis ikke bare prat om Rolex
 
  • Elsker
Reaksjoner: Nicolai