.

God tanke, prisverdig og noe å strekke seg etter - men er det egentlig en utfordring nå, slik situasjonen er for øyeblikket i Oslo og omegn?

Med kjedsommelighet, kredittkort, internett og hjemlevering er det ikke noe problem å svi av alle lommepengene på (unødvendig) shopping?

Jeg har forresten kassert en skjorte og en genser som hadde blitt fillete, så jeg føler at jeg kan tillate meg et lite innkjøp i år for å kompensere. ;)
En inn = en ut.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Min kjøpestopp 2021 er at jeg overfører penger jeg vanligvis ville brukt på sportsutstyr, klær, elektronikk etc. rett inn på klokkekontoen. Så da er det bare å glede seg til nye klokkekjøp. Forhåpentligvis så får jeg kjøpt meg en grail eller to :mrgreen:
 
Dette går jo overraskende greit. I løpet av de to siste månedene har jeg byttet ut et 18 år gammelt bakhjul til jobbsykkelen og sponset randonnée-ski til yngstejenta (forresten det første hun brukte av konfirmasjonspengene sine). Det siste regner jeg som en investering.
Ellers har overskuddet gått inn på sparekonto og fond.
 
OK. Toner til printeren hjemme må ansees som "forbruksmateriel", til tross for at det har kostet meg tre laken.... Et 'hullbor' til 250 anser jeg som innenfor.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Slettet bruker 2577