Kan det bli bedre ?

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Innlegg
4.338
Sted
ThePromisedLand
Denne klokken fyller hele mitt behovsregister !!!!! Hva syns dere ?Veil.pris 173.000 NOK. 2011

iwc-big-ingenieur-chronograph-gold.jpg


530534BB-054D-4AD3-AE5C-070EE5DE1155.jpeg

Mvh
Timebandit;)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Callahan
Er vel bare å kjøre på da?? Selv har jeg litt problemer med å virkelig like denne serien fra IWC.. De har mange flottere serier enn denne imo. Men heldigvis for mangfoldet på dette forumet liker vi litt ulike klokker;)
 
Hva synes jeg? Gull er tøft :) Men, jeg hadde nok heller lagt noen ekstra lapper på bordet og fått meg den nye Daytonaen med keramisk bezel. Den fås også med bl.a. hvit skive, dersom sjokoladeskiven ikke skulle falle i smak :)

116515-white-1.png


Men, det viktigste spørsmålet er jo forsåvidt om du liker IWC'en ;)
 
Jeg synes den ser utrolig kul ut, den klokka veier en del i stål, så kan tenke meg at den får en massiv vekt i gull, og det er bare digg:p I tillegg liker jeg at kronografen ikke tar for mye plass på skiven. Den er perfekt som den er synes jeg:D hadde vært kult med unboxing av en sånn en:p
 
Noe som det virker som om folk ikke tenker så mye på er om klokkene de drømmer om faktisk er komfortable.
Nå skal jeg ikke si at denne ikke er det, selv om jeg tør påstå at du bør ha ganske så generøse håndledd for å klare å håndtere den. 45,5 mm og 197gram er vel de vitale.

IWC må vel være det selskapet som mest av alle har falt for stor-klokke bølgen. Klassiske serier som Ingenieur og Aquatimer har faktisk ingenting som passer for "alle" lenger. Måtte faktisk le da jeg prøvde Ingy Mission Earth på lenke. Og jeg har ganske så normale håndledd på 18cm.
 
Foruten at dette uret er usannsynlig vakkert og har et fantastisk inhouse verk, har kasmir et ørlite poeng.
Min Ingy på 42,5 mm er meeeer enn stor nok.

Men den er åhh så deilig...
 
Timebandit, jeg er faktisk helt enig:D Den der fyller alle behov for meg og, bortsett fra kanskje behovet for ikke å bruke 170' lapper på en klokke...men utrolig fett ut, ikke tvil om det. Løp og kjøp med andre ord..:p