Jeg søker ny jobb

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Innlegg
4.544
Sted
Kongeriket Norge
Tenkte å gjøre på et forsøk her på å finne en ny jobb, da jeg har sagt opp min stilling der jeg jobber i dag. Jeg føler at jeg har grodd litt fast etter å ha vært i samme bransje i 15 år og på samme arbeidsplass de seneste 7 år, så jeg kaster nå de sikre korta og se etter nye utfordringer andre steder. Litt skummelt selvsagt, men jeg trenger en forandring og nye muligheter. Tonen med min nåværende sjef er god, hvor han nå vet at jeg skal gi meg. Jeg har også vært åpen med kollegaer om dette. Dette er selvsagt vemodig da det blir mindre omgang med dem fremover, men også spennende å jobbe med nye folk og stifte nye bekjentskaper.

Det jeg derfor lurer på med denne posten er om det er folk som ansetter sentralt på Østlandet eller jobber i et bemanningsbyrå hvor jeg kan få en fot innenfor hvor de kan sette meg i kontakt med noen som ser etter en ny kollega. Finn.no og det å være et navn i databasen til bemanningsbyråer er vel og bra det, men tenker at det ikke skader å høre med andre likesinnede her på sonen først. Jeg har ikke dårlig tid da jeg går ut i pappapermisjon nå i oktober, men jeg vet også at tiden går fortere enn man tror innimellom. Jeg ønsker derfor å starte i ny jobb i starten av februar 2022, men er selvsagt fleksibel og åpen for andre løsninger, så det skal ikke stå på det. Er jeg skikkelig heldig så kanskje jeg kan starte i en jobbe med andre klokkegale hvor praten i lunsjen tidvis kan omhandle dette :)

Vedrørende jobben jeg søker etter så er jeg åpen for det meste. Jeg har jobbet med salg i alle år, og har en bachelorgrad innenfor dette, men noe rent salgsyrke er ikke noe krav. Har egentlig ganske få krav så lenge jobben er spennende og noe annet fra det jeg gjør i dag. Er det andre her som er i samme situasjon, så er det bare å hive seg på og poste i denne tråden. Helt supert det om denne tråden kan hjelpe andre. Send meg en privat melding om vi skal ta en prat, så kan jeg oversende cv og ta et møte enten på Teams eller F2F. Denne tråden er godkjent at sjefen selv.