IWC GTG 2019

Hvilke datoer passer for deg? (flere datovalg er mulig)

  • 10. oktober

    Stemmer: 9 42,9%
  • 11. oktober

    Stemmer: 7 33,3%
  • 24. oktober

    Stemmer: 11 52,4%
  • 25. oktober

    Stemmer: 12 57,1%
  • Ingen, men jeg vil så veeeeldig gjerne være med!!

    Stemmer: 4 19,0%

  • Antall stemmer
    21

urtid

Støttemedlem
Medlem
17. sep. 2018
Innlegg
1.369
Sted
Oslo og omegn
Hei! At det er stemning for GTG 2019 er allerede bekreftet, så her kjører vi en poll for å sjekke hvilke datoer som passer flest! Hiv dere med!
 
Folkens, tilbakemeldingen @Ralph fikk er at dette kom for tett oppå OWF for både IWC og Bjerke. Hvilket jo er forståelig... Kanskje det likevel er interesse for en mer enkel GTG med klokker og pils, evt mat, litt utover i november? I så fall tenker jeg et sted i Oslo på en ukedag, evt fredag. Jeg sender en PM til de som har vist interesse i denne og tidligere 2018-tråd.
 
Folkens, tilbakemeldingen @Ralph fikk er at dette kom for tett oppå OWF for både IWC og Bjerke. Hvilket jo er forståelig... Kanskje det likevel er interesse for en mer enkel GTG med klokker og pils, evt mat, litt utover i november? I så fall tenker jeg et sted i Oslo på en ukedag, evt fredag. Jeg sender en PM til de som har vist interesse i denne og tidligere 2018-tråd.

Jeg vil være med, men kan ikke Oktober. send gjerne PM
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
Hei! Vi er en gjeng som møtes til IWC-GTG 22. november etter jobben et sted i Oslo. Opplegget er enkelt, det blir bra mat, drikke og klokker:) Har plass til flere, så gi lyd på PM til meg ved interesse!
 
  • Liker
Reaksjoner: Spitfire
Kan melde om bra stemning, mye klokkekunnskap, entusiasme og ikke minst heftige klokker på fredag. Takk for en hyggelig kveld, folkens! Historisk dårlig lyssetting gjorde ikke dette til fotografens fest akkurat, men her er et forsøk likevel:

GTG 6.JPG


GTG 3.JPG


GTG 2.JPG


GTG 1.JPG



GTG 4.JPG


GTG 5.JPG
 
Kan melde om bra stemning, mye klokkekunnskap, entusiasme og ikke minst heftige klokker på fredag. Takk for en hyggelig kveld, folkens! Historisk dårlig lyssetting gjorde ikke dette til fotografens fest akkurat, men her er et forsøk likevel:

Vis vedlegg 171430

Vis vedlegg 171431

Vis vedlegg 171432

Vis vedlegg 171433


Vis vedlegg 171434

Vis vedlegg 171435

Ser ut som en helt formidabel aften med pizza og IWC!
Blir mer enn gjerne med neste gang. Men må vel få meg en IWC først :D