I enden av en lang vei

Medlem
31. okt. 2014
Innlegg
69
Det var en gang en fattig student, som en gang begynte å jobbe.
Han likte å drømme og var flink til å spare. Han drømte lenge og vel om mange ulike klokker. Han dagdrømte og endret meninger langs veien. Han trodde det ble en TAG, men etter timevis med snusing rundt på sonen kom han over den perfekte for han.
Klokken var over budsjettet, så tålmodigheten og sparekontoen fikk seg en prøvelse.

Men så kom enden av en lang vei og der viste det seg noe i en blå pose..

IMG_2960_zps530b43af.jpg


Inni den lå det en hvit eske..

IMG_2961_zps968eb209.jpg


I den lå det en rød boks..

IMG_2963_zps9e436a75.jpg


Og i den skjulte det seg..

IMG_2964_zpsc57e69ad.jpg


Litt nærmere..

IMG_2965_zps04743e41.jpg


På vei til styremøtet..

IMG_2966_zpsc85d20e0.jpg


IMG_2967_zps0c282eef.jpg


IMG_2970_zps82482cf0.jpg


Og inni den skjulte det seg..

IMG_2971_zpscbeaf508.jpg


Og i mørket kunne den ikke gjemme seg..

IMG_2973_zpsd5a1c8f9.jpg


Nå mangler det bare å ta dykkersertifikatet så den får komme hjem til sitt rette miljø..

IMG_2986_zpse4d09a7d.jpg


Takk for oss :)
 
åååh. Misunnelig! Har drømt om denne siden jeg prøvde den, men er nok en god stund til.
Hilsen fattig student:rolleyes:
 
Gratulerer så meget med et lekkert ur. Dette er en modell jeg til nå ikke har fått med meg.. Skulle på en måte ønske at det hadde forblitt slik... Nå har jeg enda en ting på ønskelista som lommeboka ikke tillater.
Hilsen enda en fattig student..
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! Jeg er nesten overrasket over at det ikke har kommet flere av denne på sonen før, den er så kul! Ha meg i tankene hvis du mot formodning skal flippe! :mrgreen:
 
Takk for mye hyggelig tilbakemeldinger! Er den første unboxingen jeg har sett, tror det ble levert litt få slike til Norge. De fleste antydet at den kom nær februar, men Otteren fikk den inn rett før juleaften (må ha vært et tegn).

Lite tips, den polerte lenken er lett å elske og hate. Mulig jeg er veldig klåfingret, men merker kommer fort. Tenkte ikke helt på det når man er blendet.
 
Gratulerer med godt valg og flott Seamaster! Det første dyre uret jeg kjøpte som student var også en Seamaster :)