Hva er din guilty pleasure?

I det siste har jeg gjentatte ganger tatt meg selv i å like klokker jeg tidligere har tenkt er for glorete, for skrikende, for feil å gå med på jobb eller rett og slett ikke noe for meg ++

Men så er det fremdeles klokker jeg titt og ofte ser på og har veldig lyst til å prøve og hadde jeg hatt nok fuck-you-money ville jeg kjøpt dem.

MERK: Dette er ikke en tråd for å vise frem hva du selv mener er en glorete og lite pen klokke just for fun, det må være klokker du tenker er dine guilty pleasures.

Ingen tråd uten bilder, here it goes!

Feks:
zRolex-GMT-16718---116201.jpg

Eller :
DSC06534_2_grande.jpg

Eller:
ZO9269_main.jpg

Ble mye jubilee her ser jeg i etterkant. Kan avkrefte at jubilee er en guilty pleasure da jeg selvsagt har en på min 16710!
 
Artig tråd! Har tidligere omtalt Rolex sine Cellini-modeller som guilty pleasure, men har (heldigvis) mistet interessen for disse!

Hvis jeg lurte på hvordan jeg skulle få regningene til å strekke til, hadde jeg vurdert disse tre ...og ja - jeg synes de er lekre, men helt på kanten av hva jeg hadde vært komfortabel til å gå med ;):oops:


91EAB6B1-B295-4EC8-BA04-76D401EC3498.png


7CF36253-616D-40A7-BBD3-23422D5C5C34.png

7BE5CDB1-751D-4462-B40D-D4550E444AB4.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai og centro
Hadde jeg vært like kul og hatt samme lommebok som John Mayer skulle jeg ha rocka en Rainbow Daytona.
Hadde selvfølgelig i samme slengen flyttet utenlands til et sted hvor noe slikt er sosialt akseptabelt :)

Vis vedlegg 139905 Vis vedlegg 139906

Skulle akkurat kommentere Regnbue Daytona også ;)
Trenger ikke å flytte utenlandsk. Ingen som kommer til tro at den er genuin så lenge man ikke kler seg super eksentrisk.
A5177F3D-6A26-4148-AF10-18BBC0BCB1E3.jpeg


Ny guilty pleasure må da bli Hublot MP-05 LaFerrari med 50 dagers gangreserve

1B7936C0-E857-4ED4-BB22-A779C63B0833.jpeg

 
Fint å høre at jeg ikke er alene. Synes i utgangspunktet at "Iced Rolex" bare er teit, og da spesielt på rappere. Men det er noe med denne som gir mening. Diamantene er ikke der bare for at det skal være bling-bling. Årets variant på baselworld (Datejust) var triste saker i forhold IMO.
 
Vet ikke om dette er en guilty pleasure eller bare en diagnose verdig, men jeg har sans for Tudors P01... Den der på en tropic rem når man plasker rundt i skjærgården, snorkler etter kamskjell eller drikker litt for mye øl på bryggen? Høres ut som en låt av postgirobygget i mitt hode.. :D
Tudor-Black-Bay-P01-Baselworld-2019-16.jpg
 
Vet ikke om dette er en guilty pleasure eller bare en diagnose verdig, men jeg har sans for Tudors P01... Den der på en tropic rem når man plasker rundt i skjærgården, snorkler etter kamskjell eller drikker litt for mye øl på bryggen? Høres ut som en låt av postgirobygget i mitt hode.. :D
Tudor-Black-Bay-P01-Baselworld-2019-16.jpg

Absolutt en klokke i kategorien "Guilty pleasure" !