Hodinkee

Medlem
3. okt. 2014
Innlegg
841
Vil bare dele min erfaring i forbindelse med kjøp av den infamøse blå Seiko Alpinist fra Hodinkee. Handelen ble gjort 26. februar (17 dager siden). Umiddelbart etter ordre ble jeg kontaktet av en trivelig kar som spurte om jeg hadde en US adresse de kunne sende klokken til. Jeg ga dem min JetCarrier adresse og alt var i orden. Dagen etter fikk jeg sporingskode fra UPS.

Her stopper morroa. Sporing viser at UPS ikke har mottatt pakken. Jeg har kontaktet Hodinkee via ulike epostadresser, kontaktskjema og sosiale media. Etter en uke fikk jeg omsider svar på en av epostene. Alt i orden mente de, klokken er sendt. Ha en fin dag. Sporing viser fortsatt samme status..

Erfaringen er altså at jeg aldri har opplevd verre oppfølging. Det blir ikke handel fra Hodinkee igjen. Håper bare jeg får klokken en eller annen gang..
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Vil bare dele min erfaring i forbindelse med kjøp av den infamøse blå Seiko Alpinist fra Hodinkee. Handelen ble gjort 26. februar (17 dager siden). Umiddelbart etter ordre ble jeg kontaktet av en trivelig kar som spurte om jeg hadde en US adresse de kunne sende klokken til. Jeg ga dem min JetCarrier adresse og alt var i orden. Dagen etter fikk jeg sporingskode fra UPS.

Her stopper morroa. Sporing viser at UPS ikke har mottatt pakken. Jeg har kontaktet Hodinkee via ulike epostadresser, kontaktskjema og sosiale media. Etter en uke fikk jeg omsider svar på en av epostene. Alt i orden mente de, klokken er sendt. Ha en fin dag. Sporing viser fortsatt samme status..

Erfaringen er altså at jeg aldri har opplevd verre oppfølging. Det blir ikke handel fra Hodinkee igjen. Håper bare jeg får klokken en eller annen gang..
Første avsnittet ditt kunne jeg kopiert, men etter det har min hatt litt mer framdrift.
Ble sendt fra Hodinkee 4. mars, levert til JetCarrier i NJ dagen ETTER, og kom til deres lager i Halden sist tirsdag. Mva. ble betalt på onsdag, og nå, fredag formiddag, fikk jeg en postnord-sporing på den.
Får håpe det ordner seg med din etterhvert.
 
Første avsnittet ditt kunne jeg kopiert, men etter det har min hatt litt mer framdrift.
Ble sendt fra Hodinkee 4. mars, levert til JetCarrier i NJ dagen ETTER, og kom til deres lager i Halden sist tirsdag. Mva. ble betalt på onsdag, og nå, fredag formiddag, fikk jeg en postnord-sporing på den.
Får håpe det ordner seg med din etterhvert.

Det er nok bare jeg som har vært uheldig med min forsendelse, men trist å ikke få hjelp når det først skjer. Ser frem til bilder :)
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
En tid tilbake fikk jeg en pakke fra hodinkee der emballasjen var skadet. Jeg antok at det var på grunn av vekten på varen og mangelende bobleplast mellom varen og emballasjen. Varen var helt uskadet.

Sendte en nøktern e-post om at de burde se på hvordan de pakker varene og la ved bilder.
Kort tid etterpå får jeg hyggelig e-post der de takket for at jeg sa ifra og fortalte om tiltak de nå satte igang for å hidre at slik skjer igjen, samt en verdikupong som beklagelse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og sydvester
Har utelukkende gode erfaringer med Hodinkee shoppen.

Hodinkee er blitt kjent med hvor talentløs postvesenet i Norge er og sender Hodinkee Magazine ut i god tid før lansering slik at det alltids ligger i postkassen et par dager før andre ensisaster i verden mottar sitt eksemplar ;)
 
Første avsnittet ditt kunne jeg kopiert, men etter det har min hatt litt mer framdrift.
Ble sendt fra Hodinkee 4. mars, levert til JetCarrier i NJ dagen ETTER, og kom til deres lager i Halden sist tirsdag. Mva. ble betalt på onsdag, og nå, fredag formiddag, fikk jeg en postnord-sporing på den.
Får håpe det ordner seg med din etterhvert.
Omtrent likt her, mva betalt tirsdag, plukket opp av PostNord onsdag og i mine hender torsdag
 
Godt å høre at dere har gode erfaringer, men gjør meg enda mer forundret over å ikke få hjelp :confused: