Hodinkee x IWC

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.108
Sted
Fredrikstad
Kommer i dag kl. 16:00.

Grønn canvas hinter om at det dreier seg om en Pilot's Watch – noe som også er helt i tråd med årets SIHH-lanseringer. Spennen ser ikke ut til å være stål, men kanskje Ceratanium?

Personlig har jeg på følelsen av at Spitfire-kolleksjonen er veien å gå dersom man har lyst på en IWC Pilot i år. Men la oss håpe på en positiv overraskelse :)

e87be940-3033-4b44-b242-7d42097fef82.gif
 
Kommer i dag kl. 16:00.

Grønn canvas hinter om at det dreier seg om en Pilot's Watch – noe som også er helt i tråd med årets SIHH-lanseringer. Spennen ser ikke ut til å være stål, men kanskje Ceratanium?

Personlig har jeg på følelsen av at Spitfire-kolleksjonen er veien å gå dersom man har lyst på en IWC Pilot i år. Men la oss håpe på en positiv overraskelse :)

e87be940-3033-4b44-b242-7d42097fef82.gif
Ikke så halvgal gjetning @Jon Henrik :)
 
Regner med den selger som hakka møkk, som alt annet Hodinkee har vært med på. Og selvfølgelig har de brukt minst mulig kasse :) Kunne vært mye råere i en Big Pilot-versjon, men det er bare min mening.
 
  • Liker
Reaksjoner: Suften
Her var det flere ting som jeg personlig savner i klokkeboksen min:
  • IWC
  • Pilotklokke
  • Ikke for stor
  • Svart
  • Ripesikker
  • Lett
I tillegg slipper jeg her å ta stilling til om jeg liker datoplassering eller 3-dato-visning, som har variert på tidligere Mark modeller, og no-date er enklere å ta i bruk når man bytter klokke ofte.. :)

Mao. har veldig lyst å bestille!!

(Men den er ikke gratis... Hvordan har hodinkee-klokkene holdt seg i verdi, selv om de blir fort utsolgt?
Har også Mark XVIII Laureus edition med blå skive som jeg synes er nydelig til omtrent samme pris, litt større kasse dog)
 
  • Liker
Reaksjoner: royal
(Men den er ikke gratis... Hvordan har hodinkee-klokkene holdt seg i verdi, selv om de blir fort utsolgt?
Har også Mark XVIII Laureus edition med blå skive som jeg synes er nydelig til omtrent samme pris, litt større kasse dog)

Ser på Chrono24 at Hodinkee's Speedmaster som de solgte for USD 6.500,- nå ligger fra 8.650,- til 9.499,-. Men om de selger til de prisene er jo ikke sikkert...

Har selv en Tribute to Mark XI fra før som jeg bruker mye. Men klarte ikke å la være og nå er den på vei :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Ser på Chrono24 at Hodinkee's Speedmaster som de solgte for USD 6.500,- nå ligger fra 8.650,- til 9.499,-. Men om de selger til de prisene er jo ikke sikkert...

Har selv en Tribute to Mark XI fra før som jeg bruker mye. Men klarte ikke å la være og nå er den på vei :)

Gratulerer!
Fikk ikke ut fingeren selv (men det er kanskje likegreit med tanke på full boks og tom konto hehe). :p
Men si fra om en av de skal selges!
 
  • Liker
Reaksjoner: royal
Fikk tilbud om å kjøpe nå (satt meg på venteliste), men hvordan er den å få solgt i norge med norsk mva da tro? (nesten 70k), for det kan hende jeg ikke liker den på armen eller må selge av økonomiske grunner, men har SÅÅÅÅÅ lyst å prøve den!!
 
Flott IWC på mange måter, men synd med Sellita i den. Den hadde fortjent et in-house verk. I alle fall til den prisen.