Hm, dette kan bli spennende.

Medlem
8. mars 2018
Innlegg
1.011
Sted
Hareid
...jeg ble i ettermiddag oppringt fra Gassan (urmakeren på Schiphol, som jeg i en årrekke har vært jevnlig innom for å kikke hos, pludre med, av og til handle litt.)

De lurte på om jeg hadde noen planer om å legge turen innom i nærmeste fremtid, og jeg sa at jeg pussig nok kom til å være på Schiphol i morgen ettermiddag mens jeg ventet på et fly videre.

"Tomorrow will do nicely, meneer Eriksen. Please do pay us a visit at your convenience. We just received a watch we think you'd like to see."

Nå er jeg spent, skal innrømme det.

Har ikke mast særlig etter noe som helst der i senere år, men jeg tror de har omtrent like god peil som jeg har på hva jeg kunne ønske meg å legge i klokkeskrinet, så...

Dette blir spennende.
 
df37eac0dc2dcebff249b481b65be025 (1).jpg
 
  • Haha
Reaksjoner: hardangervidda
Heisann,

Jojo, tilbake etter et par uker offshore, fortsatt lett humrende.

Uret det var snakk om var ikke noe de mistenkte at jeg ville ønske å kjøpe - heller tvertimot, det var en customjobb som, øh, etter mine begreper var en forbrytelse mot den gode smak.

Jeg lovet å ikke skrive særlig om dette - det var jo tross alt en kunde som hadde bestilt og betalt for dette - men jeg har diskutert estetikk med et par av de ansatte i årevis, så da de fikk denne inn, så tenkte de noe slikt som at 'Åhherre, denne må Odd Erling se!'

Vi får spare detaljene til en GTG og et par øl. Men det var virkelig heslig.