Heuer Professional 1000 (ref. 984.013L)

Medlem
3. mars 2022
Innlegg
5
Sted
Hamar
Hei. Har en slik liggende, å lurer på hva den evt er verdt (om noe i det hele tatt)? :)
Legger ved et par bilder
På forhånd, takk!
 

Vedlegg

  • 243BDED8-2DAC-4781-9715-369ADEEBC1FB.jpeg
    243BDED8-2DAC-4781-9715-369ADEEBC1FB.jpeg
    108,5 KB · Visninger: 0
  • 02EF2E44-2958-4EFF-A290-5978114BA171.jpeg
    02EF2E44-2958-4EFF-A290-5978114BA171.jpeg
    125,1 KB · Visninger: 0
En stund siden jeg har vært skikkelig aktiv her inne, men mener å huske at forumet hadde et medlem for noen år siden med helt ekstreme kunnskaper på quartz fra Heuer. Jeg tror han var topp 2 eller 3 i landet på Heuer quartz fra 80- og 90-tallet. Han skulle du ha fått fatt på! Husker ikke helt hva kallenavnet var, og om han fortsatt er aktiv, men kanskje noen andre her inne husker eller vet det.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rehp
En stund siden jeg har vært skikkelig aktiv her inne, men mener å huske at forumet hadde et medlem for noen år siden med helt ekstreme kunnskaper på quartz fra Heuer. Jeg tror han var topp 2 eller 3 i landet på Heuer quartz fra 80- og 90-tallet. Han skulle du ha fått fatt på! Husker ikke helt hva kallenavnet var, og om han fortsatt er aktiv, men kanskje noen andre her inne husker eller vet det.
Da får vi håpe han melder seg :) Takk for svar :D
 
Da får vi håpe han melder seg :) Takk for svar :D

Det var egentlig et litt dustete svar fra meg, beklager det. Mulig dette medlemmet fra fortiden kunne en del om Heuer quartz, men han hadde en litt krass fremtoning, og kom vel litt på kant med flere her inne.

Jeg tror du helt sikkert kan få en god del for disse, i hvert fall over 10, kanskje opp mot 20, men at det antakelig er enklere å få maks på Klokkeriet eller Finn, fremfor på Tidssonens KS. Mitt inntrykk er at det tidvis er litt hype rundt akkurat denne pga. bruken av modellen i filmen «Wolf of Wall Street». Det er noen til salgs på Finn akkurat nå til ganske hissige priser, men gir uansett en indikasjon. Håper det er et mer nyttig svar enn det jeg ga først.
 
  • Liker
Reaksjoner: Rehp