Heimdallr / Islander / Crafter Blue

Medlem
5. aug. 2011
Innlegg
338
Hva tenker folket her om disse? Det er jo fristende med en lavere pris, "bedre" urverk og drilled lug holes sammenliknet med SKX007?
 
  • Liker
Reaksjoner: rattytdr
Jeg tenker at noen linker ville gitt deg flere svar.
Og uten å ane hva du snakker om er der ikke sikkert at de merkene egentlig konkurrerer med SKX. Når jeg endelig kjøpte min i februar fantes det ingen konkurranse. Det var den jeg skulle ha.

Det er nok slik for mang. De øvrige har blitt fortalt av noen at SKX er det de skal ha. Og en bitteliten gjeng vurderer klokker med NH35 som overlegne klokker med 7s26. Eller de har en SKX og vil ha "noe bedre"

LarsB
 
  • Liker
Reaksjoner: rattytdr
Ah, my bad. Jeg burde selvsagt ha lagt ved noen linker, men jeg bare antok at de som vanker her kjenner til disse merkene. Jeg har selv en 007 som jeg bruker daglig, men snublet over over disse merkene via en tråd på WUS.
 
Heimdallr - kopi av andre modeller. Islander - eget merke til Longislandwatches (gråmarkedsforhandler som tydeligvis har branchet ut), Crafter Blue - lager ålreite remmer, men klokkene kjenner jeg ikke.
Skjønner ikke helt hvorfor noen skal velge noen av de over fremfor en Seiko. Hvis man har lyst på en blåkopi av Seiko kan man jo alltids velge Heimdallr :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: daghoi