Guttetur!

Medlem
29. april 2015
Innlegg
518
Sted
Nord
Søker tips og triks hos TS!
(Fant lite matnyttig i den andre tråden jeg fant på temaet)

Vi er 5 stk som drar til Amsterdam denne uken for en langweekend. Har dere noe vi absolutt mååå gjøre der nede for å få en rå opplevelse?
Er ikke ute etter rave eller museum :p
 
Søker tips og triks hos TS!
(Fant lite matnyttig i den andre tråden jeg fant på temaet)

Vi er 5 stk som drar til Amsterdam denne uken for en langweekend. Har dere noe vi absolutt mååå gjøre der nede for å få en rå opplevelse?
Er ikke ute etter rave eller museum :p

Det beste tipset er vel å holde seg lengst mulig vekk fra turistområdene, og prøve å finne lokale barer og spisesteder. Spør de lokale – så får du ferske tips.

Amsterdam har for øvrig svært mange gode Michelin-restauranter som kan anbefales – et noe rimeligere og livligere alternativ er http://www.momo-amsterdam.com/restaurant-bar/

Jeg kan også anbefale å leie kanalbåt med skipper og bartender, det er utrolig deilig å cruise rundt på kanalene og se på livet mens man nyter god drikke.

Ellers er takterrasasen på DoubleTree by Hilton Amsterdam rett ved Centraal Station verdt et besøk på formiddag/ettermiddag.

Hva angår nattelivet i Amsterdam finnes det noe for en hver smak, men det greier dere vel å finne ut av på egenhånd. Finnes det ikke i Amsterdam, så finnes det neppe noe annet sted :D:eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Steiniz og Callahan
Uptown meatclub, rødt kjøtt må til på guttetur.

Ellers er min erfaring med gutteturer til Amster, jo mindre du planlegger, jo råere blir turen;)

Skal man ut med båt anbefaler jeg å leie sånne elektriske alubåter, herlig opplevelse rundt i kanalene:)

IMG_9558.JPG
 
Var i Amsterdam for 2 måneder siden. Kan anbefale restaurant MOS. Michelinstjerne. Betalte 3000 for 2 for smaksmeny og vinpakke.
 
Hvis dere har sansen for RÅ biler har du et av europas fineste bilmuseer i Den Haag. Ta toget til Den Haag og gå ca 15 min. til Louwman museum. Har i tillegg en innvendig god kafe med mat og drikke. Har tidligere besøkt Mercedes, BMW og Porsche museene rundt Munchen men dette museet er ennå råere.
Tom
 
Nå vet ikke jeg noe om alderen på reisefølget, men jeg ville spist og drukket en aften på SupperClub. Jeg skal ikke gå inn i lange beskrivelser av hva du vil oppleve der, men kan nevne femretters middag mens du ligger i en stor hvit seng, underholdning og en restaurant som plutselig forvandler seg til nattklubb uten at du forlater bordet (les: sengen).

Se http://supperclub.amsterdam/en eller send meg gjerne en PM om du vil høre mer fra mine opplevelser de gangene jeg har vært der.
 
Takk for alle gode tips og erfaringer! Gutta på TS leverer varene nok en gang:D

Alderen på følget varierer fra 25 til 40 og vi vet å kose oss:cool:
Vi har booket bord på Teppanyaki restaurant Sazanka (Japansk, én stjerne) på lørdag. Utover det har vi bevisst lagt så få planer som mulig da gjengen er åpne for impulser.

Jeg skal lufte forslagene deres etter et par pils og se hvor vi ender opp:D
97EF058B-19F0-4158-A92D-819887B8038F_zpspl52fjlt.jpg