Gullfargede klokker?

Medlem
28. jan. 2014
Innlegg
13
Har to klokker fra før, så ser ikke etter noen dyre klokker. Ser etter en gull farget klokke med lignende rolex day-date stil(Ikke replica av rolex!).

Tenkte kanskje dere på dette forumet kan mye om slike ting.
 
Kan legge til at jeg har sett mye rundt omkring denne siste uken, men finner ikke noe til en billig pris. Eneste jeg har funnet er replica rolex, de ser jo fine ut. Men hadde aldri kunne klart å brukt en offentlig. Rimelig flaut om noen hadde oppdaget at det var en "rolex", jeg har jo ikke råd til en ekte(og det tror jeg andre ville funnet ut av) :p
 
Jeg tror aldri en klokke som ligner på en day date kan erstatte en day date. Jeg ville kjøpt en annen type klokke du synes er pen og heller spikket og sparet til Rolexen "down the line". Kjøper du en som ligner får du bare enda mer lyst på originalen og da blir det fort vondt for lommeboka :mrgreen: Kjøper du noe annet er det noe eget og jeg tror personlig det vil gi deg mer glede.

Bra at du har tatt et klart standpunkt i forhold til fake. Velkommen til TS :D

Hva med denne fra Orient?

185.png
 
Den Tissoten som acnorway linker til er flott. Det beste valget av de fire synes jeg. Ligger vel en sånn ute på K/S?

Svarte deg i den andre tråden du opprettet angående en Orient som er 99% lik Rolex day date, men det blir som han over her nevner. Det blir ikke det samme.
 
Redigert av en moderator:
Her tror jeg nok jeg hadde kjørt på med Tissoten.

Vet ikke hva du har som budsjett jeg, men finnes mange fine vintage klokker. Ligger noen Eternaer på finn i hel gull til 3000 og 3500. Litt mindre i størrelse en Tissoten, men mer klassiske. Sikkert mange andre vintage klokke både i helgull og double du kan finne ganske rimelig.