Grand Seiko-tråden

321FC218-D85E-4346-AA42-94AFF504019D.jpeg


Denne var utrolig flott live.. Fare for at det blir en slik i løpet av høsten:)
 
Noen som vet hvor man kan få tak i en deployment clasp til Grand Seiko? SeiyaJapan.com kommer opp i Googlesøk, men de har vært tomme i et halvt år og virker ikke få inn noe nytt.

Jeg var på vei inn til Christensen 30.desember, men da hadde de varetelling og stengt butikken. Er dette noe de kan skaffe?

Hadde vært prima på SBGW253’n min!

6B5C6248-9B83-478C-8358-2137B32F8934.jpeg
 
Noen som vet hvor man kan få tak i en deployment clasp til Grand Seiko? SeiyaJapan.com kommer opp i Googlesøk, men de har vært tomme i et halvt år og virker ikke få inn noe nytt.

Jeg var på vei inn til Christensen 30.desember, men da hadde de varetelling og stengt butikken. Er dette noe de kan skaffe?

Hadde vært prima på SBGW253’n min!

Vis vedlegg 176059

Spør AD om de kan fikse. Hadde sendt en mail til Tore hos Urmaker Jermstad. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: acidx
Uff, er det virkelig slik at Grand Seiko har begynt med regionsspesifikke modeller. Én ting er at de alltid har hatt noen JDM-modeller som de ikke har prioritert å eksportere, men her finner jeg først denne nydelige saken, og lurer på om jakten på den perfekte GS endelig er over:
SBGH273G_26203047760910_jpg.jpg



Men så viser det seg at jeg har vært på US--siden til GS, og at modellen er limited US only, og ikke skal være tilgjengelig hos ADer ia ndre regioner! Jeg kan selvfgølelig gråimportere, men har et ønske om at den første dyre klokken jeg kjøper butikkny blir gjort hos lokal (eller ihvertfall norsk) AD.

Den grønne varianten i samme (US only) årstid-serie er også griselekker, selv om jeg lurer på om gullmarkører blir litt for mye for meg:
SBGH271G_26203044396615_jpg.jpg



Vurderer å stikke innom Christensen på vei hjem fra jobb for å høre, men det er vel neppe noen vits i.
 
  • Liker
Reaksjoner: BosseSvenson og Libra
Hei,
Jeg har faktisk etterspurt en av de spring drive modellene i samme kolleksjon.
Fikk da beskjed om at urmaker Larsen på Storo at de ikke har mulighet til å ta inn disse. Mente de pratet med de som importerer Grand Seiko til norden om at dette ikke lot seg gjøre. Skader ikke å prøve igjen, men si ifra om du skulle ha mer hell!