Glemte å skru igjen krone...

Medlem
8. juli 2019
Innlegg
89
Sted
Oslo
Jeg har holdt på med klokkeinteressen i et drøyt halvår nå, men det er virkelig mye jeg ikke har peiling på.

Og i dag gjorde jeg en aldri så liten nybegynnerfeil. Jeg har jobbet på kontorplassen min et par timer, og glemte helt å skru igjen krona etter at jeg stilte og trakk den opp når jeg kom på jobb. Har vel også vasket henda en eller to ganger før jeg oppdaget det.

Er det noe å bekymre seg for? Har ikke krisemaksimert, men spør for sikkerhets skyld :)

Jeg har en Tudor Black Bay fra august 2019.

Tydeligvis litt trigger happy krismax siden jeg skriver dette, men. Better safe than sorry!
 
Redigert:
Jeg har holdt på med klokkeinteressen i et drøyt halvår nå, men det er virkelig mye jeg ikke har peiling på.

Og i dag gjorde jeg en aldri så liten nybegynnerfeil. Jeg har jobbet på kontorplassen min et par timer, og glemte helt å skru igjen krona etter at jeg stilte og trakk den opp når jeg kom på jobb. Har vel også vasket henda en eller to ganger før jeg oppdaget det.

Er det noe å bekymre seg for? Har ikke krisemaksimert, men spør for sikkerhets skyld :)

Jeg har en Tudor Black Bay fra august 2019.

Tydeligvis litt trigger happy krismax siden jeg skriver dette, men. Better safe than sorry!
Spørs vel litt hvordan du vasker henda dine:)

Men nei, vil ikke tro det bør være noe problem:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Kyllingvingen
Leste akkurat at man kan bade/dykke med Black Bay og Rolex mens krona skrudd ut uten at det er et problem om krona er i god stand. Produsentene reklamerer naturligvis ikke med det, og det er vel neppe å anbefale. Men skulle tro det neppe har skjedd noen skade her.

Blir iallfall litt overdramatisk å dra innom Bjerke for å be dem sjekke.

Men må innrømme at jeg ble litt oppgitt og bekymra ;)
 
Om ikke vannspruten fra krana sto på fullt og skrått mot pakning, så bør dette gå veldig greit ;)


Spørs vel litt hvordan du vasker henda dine:)

Men nei, vil ikke tro det bør være noe problem:)

Bruker å fylle vasken og legge hele armen oppi for så å spyle med fullt trykk :p

Takk for at dere svarer oss litt paniske nybegynnere:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen og Rød